سالنامه آپادانا
دفتر فانتزی سالنامه آپادانا

دفتر فانتزی

دفتر فانتزی به دلیل طراحی زیبا و خلاقانه بیشتر از سایر دفاتر مورد توجه دانش آموزان قرار گرفته است. این روزها که اکثر مدارس به آموزش مجازی رو آورده اند، ‌استفاده از انواع دفاتر مانند دفتر فانتزی در آموزش مجازی کودکان را به درس خواندن و انجام تکالیف تشویق می‌کند. سالنامه آپادانا به فروش عمده دفاتر فانتزی با بهترین طراحی و کیفیت جهت استفاده به عنوان دفتر تحصیلی می‌پردازد.

 

دفتر تحصیلی

با آغاز سال تحصیلی بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان برای یادداشت برداری، نوشتن جزوه و مشق نیاز به دفتر تحصیلی کلاسیک یا فانتزی دارند. دانش آموزان دبستانی به دلیل سن کم نیاز به استفاده از لوازم التحریر و دفتری فانتزی داشته تا فرایند درس خواندن و انجام تکالیف برایشان جذاب‌تر شود. در طراحی دفتر فانتزی دبستانی ها نیز از طرح‌های زیبا و مطابق با گروه سنی آن‌ها استفاده شده است. سالنامه آپادانا اقدام به تولید دفتر فانتزی و فروش عمده دفاتر فانتزی به فروشگا‌ه‌های زنجیره‌ای و محلی لوازم التحریر کرده زیرا بکارگیری دفتر فانتزی در آموزش مجازی انجام تکالیف را دلچسب‌تر می‌کند.

 

 

قیمت دفتر فانتزی

فروش عمده دفاتر فانتزی به طور معمول شامل تخفیف بوده و فروشگاه‌ها و مغازه‌های محلی می‌توانند با قیمت بسیار مناسبی دفاتر مورد نیاز را تهیه کنند. قیمت دفتر فانتزی با توجه به تعداد برگ‌ها و نوع جلد آن تعیین می‌شود. به خاطر داشته باشید که هر نوع دفتر فانتزی را که انتخاب کنید با استفاده از بهترین متریال تولید شده و به دست شما عزیزان می‌رسد. با مجازی شدن درصد بالایی از آموزش‌ها هنوز هم از دفتر تحصیلی برای انجام تکالیف و جزوه نویسی استفاده می‌شود و متاسفانه قیمت دفتر فانتزی به دلیل گران شدن قیمت کاغذ و سایر مواد مصرفی کمی دستخوش تغییرات شده با این حال سالنامه آپادانا می‌کوشد با مناسب‌ترین قیمت،‌ بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

 

 

جنس کاغذ دفتر فانتزی

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تهیه دفتر، جنس کاغذ دفتر فانتزی است. بهتر است از دفتر تحصیلی که از کاغذهایی با گرماژ پایین و نهایتا تا ۶۰ گرم ساخته شده خریداری کرد. مورد دیگری که در جنس کاغذ دفتر فانتزی اهمیت دارد، رنگ کاغذ است. باید توجه کرد که برگه‌های سفید از برگه‌های کرم رنگ و کاهی بهتر و خواندن و نوشتن روی آن نیز راحت‌تر است. سالنامه آپادانا در تولید دفتر فانتزی از بهترین جنس کاغذ استفاده می‌کند.

آپادانا, کاغذ, دفتر فانتزی, دفتر تحصیلی, دفتر مدارس, قیمت دفتر فانتزی

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین