سالنامه آپادانا
تقویم رومیزی ۱۴۰۰ سالنامه آپادانا

تقویم رومیزی ۱۴۰۰

تقویم رومیزی وسیله‌ای است برای یادآوری رویدادهای مختلف، برنامه ریزی جلسات روزانه و کاری که قابل استفاده روی میزهای اداری، میز تحریر و یا هر مکان دیگری است. تقویم رومیزی ۱۴۰۰ نیز می‌تواند جنبه یک هدیه تبلیغاتی را داشته باشد برای همین سالنامه آپادانا اقدام به فروش عمده تقویم رومیزی ۱۴۰۰ کرده است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تقویم رومیزی و خرید تقویم سال نو با ما تماس بگیرید.


تقویم رومیزی

یک تقویم رومیزی مناسب و کارآمد باید دارای ویژگی‌هایی مانند برخورداری از تاریخ‌های شمسی، میلادی و قمری، اطلاعات دقیق درباره تاریخ رویدادها و وقایع مهم باشد. تولید تقویم رومیزی در سالنامه آپادانا مثل بقیه محصولات این مجموعه انواع گوناگونی دارد و شما می‌توانید تقویم رومیزی ۱۴۰۰ را بر اساس معیارهای خود از نوع پایه مقوایی، پایه چوبی، پایه فلزی، پایه ام دی اف و پایه پلکسی سفارش دهید. می‌دانیم که تولید تقویم رومیزی و استفاده از آن بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته، بنابراین بهتر است که هر شرکت و یا ارگانی، تقویم اختصاصی با طراحی متناسب با فعالیتش را به عنوان تقویم سال نو سفارش دهد که آن را به پرسنل و سایر افراد هدیه کند.

 


هدیه تبلیغاتی

سالنامه آپادانا با فروش عمده تقویم رومیزی ۱۴۰۰ این امکان را به شما می‌دهد که برای خرید تقویم سال نو سفارش خود را هر چه زودتر ثبت کرده تا این هدیه تبلیغاتی در مناسب ترین زمان و قبل از شروع سال جدید به دستتان برسد. اهدای تقویم سال نو توسط برخی سازمان‌ها و اداره‌ها، نوعی هدیه تبلیغاتی است به طوری که طراحی و تولید تقویم رومیزی تماماً طبق نظر ارگان سفارش دهنده انجام می‌گیرد و همچنین قیمت تقویم رومیزی با توجه به نوع متریال سفارشی متفاوت است. مشتریان گرامی می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با مجموعه تماس حاصل کنند.

 


قیمت تقویم رومیزی

تقویم رومیزی مدل های مختلفی دارد که در تولید هرکدام از آن‌ها نوعی طراحی و متریال خاص بکار می‌رود، تفاوت قیمت تقویم رومیزی در مجموعه نیز به همین علت است. طرح‌های عمومی موجود شامل طرح مینیاتور، جام، نقاشی آبرنگ و نقاشی جهانگردی بوده که با توجه به بودجه و نوع استفاده می‌توانید یکی از مدل‌ها را به بخش تولید تقویم رومیزی ما سفارش دهید. سالنامه آپادانا با فروش عمده تقویم رومیزی ۱۴۰۰ به شما امکان خرید تقویم سال نو را با قیمت‌ مناسب‌تری می‌دهد.

آپادانا, تقویم, تقویم شمسی

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین