سالنامه آپادانا
صحافی دفاتر فانتزی سالنامه آپادانا

صحافی دفاتر فانتزی

دفاتر تحصیلی مدارس عمدتاً دفاتر فانتزی هستند. دفاتر فانتزی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف با استفاده از کاغذ و جلد با کیفیت تولید می‌شوند. چیزی که این دفاتر را با یکدیگر متفاوت می‌کند نوع صحافی دفاتر فانتزی و همینطور طرح و جنس جلد دفاتر فانتزی است. شما می‌توانید با خرید عمده دفاتر فانتزی از سالنامه آپادانا بهترین کیفیت را در کنار قیمت مناسب تجربه کنید.

 

صحافی دفتر

به تنظیم و متصل کردن صفحات یک دفتر به یکدیگر به شکلی مرتب، صحافی دفتر گفته می‌شود. روش‌های متعددی برای صحافی دفتر وجود دارد و نمی‌توان برای صحافی هر محصولی اعم از کتاب، کاتالوگ و غیره از یک روش صحافی جلد استفاده کرد. نوع صحافی با توجه به جنس کاغذ و جلد انواع دفتر مانند جلد دفاتر فانتزی تعیین می‌شود. قیمت دفاتر فانتزی با توجه به نوع صحافی دفتر و جنس جلد آن‌ها معین شده و عاملین فروش سالنامه آپادانا می‌توانند به خرید عمده دفاتر فانتزی برای تامین نیاز مشتریان خود بپردازند.

 

 

جلد دفاتر فانتزی

دفاتر فانتزی در نت‌برداری، جزوه نویسی و ... کاربرد دارد اما معمولا دانش آموزان با سن کمتر طرفدار این نوع دفاتر هستند. گرچه جلد دفاتر فانتزی دارای طرح‌های گوناگونی بوده و مناسب برای استفاده تمام سنین است. صحافی دفاتر فانتزی در سالنامه آپادانا به بهترین روش و با بهترین کیفیت انجام می‌شود تا این محصولات تا آخرین برگه قابل استفاده و مقاوم باشند. صحافی انواع جلد دفاتر فانتزی مانند دفاتر جلد گلاسه، جلد سخت و ... هر کدام به روش خاص و متناسب با جنس آن‌ها انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت دفاتر فانتزی، نحوه صحافی جلد این دفاتر و خرید عمده دفاتر فانتزی با کارشناسان تماس بگیرید.

 

 

دفاتر تحصیلی مدارس

با شروع سال تحصیلی، دفتر مشق یکی از پر استفاده‌ترین محصولات در مقایسه با سایر لوازم‌التحریر است بنابراین کیفیت و طرح دفاتر تحصیلی مدارس و صحافی جلد آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دفاتر تحصیلی مورد استفاده دانش آموزان خصوصاً در مقطع ابتدایی، دفاتر فانتزی با طرح‌های کارتونی بوده به همین جهت جنس جلد دفتر فانتزی و روش صحافی دفتر بهتر است به گونه‌ای باشد که این محصول در عین زیبایی، حداقل تا پایان سال تحصیلی دوام داشته باشد. برای اطلاع از قیمت دفاتر فانتزی و مشاهده طرح‌های موجود در سالنامه آپادانا می‌توانید به بخش دفاتر فانتزی در سایت مراجعه کرده و یا با ما تماس حاصل کنید.

 

آپادانا, دفتر فانتزی, دفتر تحصیلی, دفتر مدارس, قیمت دفتر فانتزی

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین