سالنامه آپادانا
قیمت دفاتر فانتزی سالنامه آپادانا

قیمت دفاتر فانتزی

دفاتر فانتزی نوعی دفتر تحصیلی هستند که برای مصارف مختلف درسی و حتی غیر درسی از آن‌ها استفاده می‌شود. قیمت دفاتر فانتزی با توجه به جنس کاغذ و نوع طراحی و جلد دفتر فانتزی متغیر است. کیفیت دفاتر تحصیلی تولید شده در مجموعه سالنامه آپادانا بسیار مطلوب بوده و فروشگاه‌های لوازم التحریر در سطح مناطق و محلات برای تهیه دفتر تحصیلی ارزان به صورت عمده می‌توانند با ما در ارتباط باشند.

 

 

قیمت دفتر فانتزی عمده

دفاتر دانش آموزی برای جذب دانش آموزان به درس، باید دارای طراحی زیبا و متناسب با گروه سنی آن‌ها باشند. به همین علت بیشتر دانش آموزان از دفتر فانتزی به عنوان دفتر مشق استفاده می‌کنند. نوع جلد دفتر فانتزی یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت دفتر فانتزی عمده و تک می‌باشد البته عوامل دیگری نیز مثل کیفیت دفاتر تحصیلی در تعیین قیمت انواع دفاتر دانش آموزی تاثیرگذار هستند. در مجموعه سالنامه آپادانا قیمت دفتر فانتزی عمده برای خریداران و صاحبان فروشگاه‌های لوازم التحریر بسیار مقرون به صرفه و ارزان بوده زیرا جلب رضایت مشتری از محورهای اصلی مجموعه ما است.

 


دفتر تحصیلی ارزان

دفتر تحصیلی و یا دفاتر دانش آموزی از جمله لوازمی هستند که با توجه به تعداد برگه‌ها دست کم باید تا پایان سال تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان عزیز کارایی داشته و از بین نروند. بنابراین اگر به دنبال دفتر تحصیلی ارزان هستید، باید علاوه بر قیمت به کیفیت دفاتر و جلد دفتر فانتزی تولید شده در تولیدی‌ها نیز توجه لازم را داشته باشید. سالنامه آپادانا با تولید دفتر تحصیلی ارزان و اقتصادی، بهترین کیفیت را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد و قیمت دفاتر فانتزی این مجموعه در مقایسه با بازار بسیار به صرفه‌تر است.

 


کیفیت دفاتر تحصیلی

 

کیفیت دفاتر تحصیلی در گرو نوع کاغذ و جلد آن‌ها است. هر چه جلد یک دفتر فانتزی کیفیت بهتری داشته باشد به دنبال آن از کاغذ مناسب‌تری در تولید آن استفاده می‌شود. البته نوع صحافی دفاتر نیز در دوام آن‌ها تاثیر بسزایی دارد زیرا اگر صحافی به روش درست انجام نشود ممکن است دفتر تحصیلی بعد از مدتی برگ برگ شده و اگر سیمی باشد کاغذ از لا به لای سیم‌ها بیرن بزند و عملاً استفاده از دفتر را غیر ممکن سازند. سالنامه آپادانا آماده ارائه انواع دفاتر فانتزی و معمولی با کیفیت بسیار بالا بوده برای اطلاع از قیمت دفتر فانتزی عمده و نحوه تهیه دفتر تحصیلی با ما تماس بگیرید.

آپادانا, دفتر فانتزی, دفتر تحصیلی, دفتر مدارس, قیمت دفتر فانتزی

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین