سالنامه آپادانا
سفارش سررسید 1400 سالنامه آپادانا

سفارش سررسید 1400

از سررسید معمولاً برای ثبت و یادآوری جلسات و وقایع مهم در طول سال استفاده می‌کنند. سالنامه آپادانا با طراحی و تولید انواع سالنامه، اقدام به ارائه سررسید مطابق با سلیقه شما کرده است. سالنامه ۱۴۰۰ نیز مانند سایر سالنامه‌ ها قبل از آغاز سال جدید به عرصه تولید می‌رسد. شما می‌توانید برای اطلاع از سفارش سررسید ۱۴۰۰ و خرید عمده سررسید با ما تماس بگیرید.

 

 

سالنامه ۱۴۰۰

شرکت‌ها برای تبلیغ خدمات خود به کارمندان و سایر افراد جامعه سررسید اهدا می‌کنند. سالنامه ۱۴۰۰ هم مانند سررسیدهای قبلی در انواع مختلف اروپایی، وزیری، سلطانی، پالتویی، رحلی، ارگانایزر، خشتی و غیره تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر چه به پایان سال نزدیک می‌شویم، حجم تماس‌ها برای سفارش عمده سررسید ۱۴۰۰ بیشتر می‌شود.  سالنامه آپادانا به شما مشتریان عزیز توصیه می‌کند برای اطمینان خاطر از زمان تحویل سالنامه، سفارش خود را در زمینه طراحی و تولید سالنامه ۱۴۰۰ نهایتا تا دی ماه ثبت کنید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی جهت سفارش سررسید ۱۴۰۰ می‌‌توانید به سایت مراجعه کرده و یا با ما تماس حاصل کنید.

 

 

قیمت سررسید ۱۴۰۰

در تعیین و تغییر قیمت سررسید ۱۴۰۰ عوامل متعددی مانند قیمت کاغذ، نوع جلد و طراحی اختصاصی و عمومی سالنامه موثر است. در بخش لیست قیمت، در سایت سالنامه آپادانا انواع قیمت سررسید ۱۴۰۰ قرار داده شده و به عنوان مثال قیمت سررسید ۱۴۰۰ در مدل رقعی ترمو لبه دار قفلی از سایر مدل‌های سالنامه و سررسید بیشتر است که این تفاوت قیمت بخاطر نوع متریالی است که در تولید این مدل سررسید بکار می‌رود. سفارش‌گیری و تولید سررسید ۱۴۰۰ از امسال یعنی ۱۳۹۹ آغاز می‌‌شود، بنابراین پیشنهاد ما برای دریافت به موقع سالنامه خود، ثبت سفارش زودهنگام در مجموعه ما است.

 

 

خرید عمده سررسید

بسیاری از ارگان‌ها و سازمان‌ها برای تبلیغ و معرفی مجموعه خود، تصمیم به اهدای سالنامه می‌گیرند بنابراین به تعدادی مازاد بر پرسنل خود، سررسید احتیاج دارند. به همین جهت خرید عمده سررسید برای سازمان‌ها بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. سالنامه آپادانا در طراحی و تولید انواع سررسید از متریال با بهترین کیفیت استفاده می‌کند. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با خرید عمده سررسید و سفارش سررسید ۱۴۰۰ از مجموعه ما، لذت استفاده از بهترین کیفیت در کنار نازلترین قیمت را تجربه می‌کنید.

سالنامه, سررسید, سالنامه 1400, سررسید 1400

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین