سالنامه آپادانا
سفارش لوح تقدیر سالنامه آپادانا

سفارش لوح تقدیر

لوح تقدیر یک محصول اهدائی است که برای تقدیر و تشکر از زحمات اعضای یک شرکت و یا کارمندان یک سازمان، استفاده می‌شود. روش صحافی و جنس جلد لوح تقدیر در قیمت گذاری این محصول موثر است اما قیمت لوح تقدیر عمده به مراتب از خرید لوح تقدیر تک بسیار ارزان‌تر می‌باشد. برای آگاهی از قیمت انواع محصولات اهدایی و یا سفارش لوح تقدیر با سالنامه آپادانا تماس بگیرید.

 

 

قیمت لوح تقدیر عمده

در پایان هر دوره یا بعد از انجام یک ماموریت خاص، مسئولان اداره‌جات و ارگان‌ها تصمیم به تشکر از افراد حاضر در مجموعه می‌گیرند تا آن‌ها را به ادامه فعالیت، ترغیب کنند. معمولا تعداد افرادی که نیاز به تقدیر دارند زیاد بوده بنابراین تهیه لوح تقدیر به صورت عمده برای سازمان‌ها اقتصادی است، زیرا قیمت لوح تقدیر عمده بسیار مناسب‌ است. قیمت لوح تقدیر عمده بر اساس صحافی و اندازه لوح تقدیر و همچنین با توجه به بودجه و سلیقه شما تعیین می‌شود و سالنامه آپادانا کلیه اقدامات جهت تحویل به موقع سفارشات در زمینه سفارش لوح تقدیر عمومی و یا لوح تقدیر اختصاصی برای مجموعه شما را با دقت کافی و بهترین کیفیت انجام می‌دهد.

 

 

سفارش لوح تقدیر اختصاصی

اگر دوست دارید از طرح دلخواه خودتان روی لوح تقدیر اهدائی استفاده کنید به گونه‌ای که معرف کسب و کار و ارگان اهدا کننده باشد، سالنامه آپادانا آماده ثبت سفارش لوح تقدیر اختصاصی و طراحی و تولید آن به بهترین شکل ممکن است. در سفارش لوح تقدیر اختصاصی می‌توانید به اندازه لوح تقدیر نیز اشاره کنید تا تقدیرنامه مطابق با خواسته‌ی شما در تعداد مورد نظر طراحی و صحافی شود. با توجه به اهداف معنوی مجموعه، این محصول اهدائی که به صورت عمومی و اختصاصی توسط ما تولید می‌شود، از نمونه‌های موجود در بازار بسیار با کیفیت‌تر بوده و به مراتب قیمت مناسب‌تری دارد.

 

 

جلد لوح تقدیر

جلد لوح تقدیر باعث زیباتر شدن تقدیرنامه در هنگام اهدای آن می‌شود و همچنین نگهداری از تقدیرنامه را در مدت طولانی امکان پذیر می‌کند. جلد لوح تقدیر انواع مختلفی مانند گالینگور، ترمو و جیر دارد که بر اساس اندازه لوح تقدیر، محتوای تقدیرنامه و سلیقه افراد قابل ثبت و سفارش در سالنامه آپادانا است. لازم به ذکر است که این جلدها دارای نوع ایرانی و خارجی است اما جلد لوح تقدیر ایرانی علاوه بر کیفیت خوب قیمت مناسبی هم دارد.

لوح تقدیر, جلد لوح تقدیر, لوح تقدیر گالینگور, بهترین لوح تقدیر

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین