سالنامه آپادانا
پخش سالنامه 1400 سالنامه آپادانا

پخش سالنامه 1400

سالنامه اختصاصی و سالنامه عمومی دو مدل سررسیدی هستند که امکان طراحی و تولید آن‌ها وجود دارد. سالنامه آپادانا برای پخش سالنامه ۱۴۰۰ اقدام به عمده فروشی سالنامه ۱۴۰۰ کرده است و شما می‌توانید برای خرید عمده سررسید جهت فروش در فروشگاه‌ها و یا اهدای سالنامه ۱۴۰۰ به افراد به صورت یک هدیه تبلیغاتی برای فعالیت خود، با ما تماس گرفته از تا از قیمت سررسید ۱۴۰۰ مطلع شوید.

 


عمده فروشی سالنامه 1400

طراحی سالنامه اختصاصی ۱۴۰۰ بر اساس طرح دلخواه و نظر شما انجام می‌شود و همه‌ی متریال استفاده شده در تولید این سررسیدها ابتدا به تایید شما مشتریان گرامی می‌رسد. سالنامه آپادانا سالیانه طراحی و تولید انواع سالنامه عمومی و اختصاصی انجام می‌دهد و در سال ۱۴۰۰ نیز برای تامین نیاز افراد، ارگانها و سازمانها به انواع سررسید، ثبت سفارش برای عمده فروشی سالنامه ۱۴۰۰ را آغاز کرده است. عمده فروشی سالنامه ۱۴۰۰ باعث می‌شود تا خرید سالنامه ۱۴۰۰ برای افراد جامعه و سازمان‌ها با قیمت مناسب صورت پذیرد و اداره‌جات بتوانند این هدیه تبلیغاتی را بدون دغدغه از نحوه تامین بودجه برای خود تهیه کنند.

 


چاپ سررسید اختصاصی

اگر به دنبال تبلیغ و یا معرفی مجموعه خود هستید، یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، اهدای سالنامه اختصاصی شرکت خود به پرسنل مجموعه و افراد دیگر است. چاپ سررسید اختصاصی در سالنامه آپادانا با استفاده از بهترین دستگاه‌ها و مرغوب‌ترین مواد اولیه انجام می‌شود و تمامی مراحل از طراحی تا تولید سالنامه اختصاصی با هماهنگی و اعمال نظر و سلیقه شما پیش می‌رود. چاپ سررسید اختصاصی و حتی سررسید عمومی فرایندی زمان‌بر بوده، به همین دلیل به شما توصیه می‌‌‌کنیم برای خرید سالنامه ۱۴۰۰، ثبت سفارش جهت خرید عمده سررسید را به هفته‌های پایانی سال ۱۳۹۹ موکول نکنید.

 


سالنامه ۱۴۰۰

از سالنامه ۱۴۰۰ نیز همانند سایر سالنامه‌ها در سالهای گذشته، به عنوان دفتری برای برنامه‌ریزی، یادآوری و ثبت وقایع و جلسات مهم استفاده می‌شود، سالنامه ۱۴۰۰ در سالنامه آپادانا با طرح‌های متنوعی تولید و به دست مصرف کنندگان می‌رسد که از انواع این طرح‌ها می‌توان طرح رقعی، وزیری، حافظ و ... را یاد کرد. اگر تصمیم به اقدام برای خرید سالنامه ۱۴۰۰ دارید می‌توانید با مراجعه به سایت قیمت سررسید ۱۴۰۰ را مشاهده کرده و برای اطلاع از نحوه خرید عمده سررسید با طراحی عمومی و یا اختصاصی و همینطور ثبت سفارش خود در این مورد با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

سالنامه, آپادانا, سالنامه 1400, سررسید اختصاصی

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین