سالنامه آپادانا
خرید لوح تقدیر سالنامه آپادانا

خرید لوح تقدیر

وقتی یک سازمان و یا حتی مدرسه قصد قدردانی از کارمندان و دانش آموزان خود را دارد، خرید لوح تقدیر یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. لوح تقدیر اداری و لوح تقدیر دانش آموزی انواع گوناگونی مانند لوح تقدیر گالینگور، لوح تقدیر ترمو و ... دارد که به تناسب حوزه فعالیت هر مجموعه انتخاب می‌شود. سالنامه آپادانا طراح و تولیدکننده انواع لوح تقدیر اختصاصی و عمومی می‌باشد.

 

 

لوح تقدیر اختصاصی

در بخش تولیدی لوح تقدیر در شرکت سالنامه آپادانا، لوح تقدیر اداری و لوح تقدیر دانش آموزی قابل طراحی و عرضه به صورت لوح تقدیر اختصاصی و عمومی است. لوح تقدیر اختصاصی برای هر مجموعه بر اساس طرح پیشنهادی کارفرما با جنس‌های مختلفی اعم از گالینگور، ترمو و ... که خودتان انتخاب می‌کنید،‌ تولید می‌شود و مشاوران و طراحان ما برای بهتر شدن نتیجه کار شما را راهنمایی می‌کنند. این محصول اهدائی علاوه بر تشکر از زحمات افراد می‌تواند به تبلیغ و معرفی حوزه فعالیت شما هم بپردازد. قیمت لوح تقدیر عمومی و اختصاصی با یکدیگر متفاوت بوده و به چگونگی طرح و متریال استفاده شده در تولید آن بستگی دارد.

 

 

لوح تقدیر عمده

اگر بنا به تشکر از زحمات عده‌ای زیادی از پرسنل یک سازمان و دانش آموزان یک مدرسه باشد، تهیه لوح تقدیر عمده بسیار اقتصادی‌تر از خرید تک به نظر می‌رسد درست مانند تمامی محصولات موجود در بازار که وقتی به صورت عمده خریداری می‌شوند، از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. لوح تقدیر عمده در سالنامه آپادانا نیز با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و بعضاً با در نظر گرفتن تخفیف به شما مشتریان گرامی فروخته می‌شود. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع از قیمت لوح تقدیر با جلدهای مختلف مثل لوح تقدیر گالینگور و لوح تقدیر ترمو به سایت ما مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.

 

 

تولیدی لوح تقدیر

مجموعه سالنامه آپادانا در تلاش است تا در قسمت تولیدی لوح تقدیر با استفاده از بهترین متریال داخلی و خارجی، با کیفیت‌ترین لوح تقدیر را تولید کرده و به مصرف کنندگان ارائه کند. در تولیدی لوح تقدیر در مجموعه ما، لوح تقدیر اداری و لوح تقدیر دانش آموزی با جلدهای گوناگون تولید می‌‌شود، لوح تقدیر گالینگور و لوح تقدیر ترمو، دو مدل از پرطرفدارترین جلدها هستند و لازم به ذکر است که لوح تقدیر گالینگور در دو نوع ایرانی و خارجی موجود است که هر دو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اند.

 

لوح تقدیر, قیمت لوح تقدیر, بازار لوح تقدیر

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین