سالنامه آپادانا
خرید عمده سالنامه در تهران سالنامه آپادنا

خرید عمده سالنامه در تهران

سازمان‌ها و ارگان‌ها برای خرید عمده سالنامه در تهران می‌توانند به مجموعه سالنامه آپادانا مراجعه کرده و کلیه سفارشات خود را در خصوص چاپ عمومی سالنامه 1400 و چاپ اختصاصی سالنامه برای تبلیغ و معرفی زمینه کاری خود، به ثبت برسانند، بدیهی است که قیمت عمده سالنامه بسیار مقرون به صرفه‌تر از خرید تکی انواع این محصول مانند سالنامه نفیس و سالنامه رقعی است.

 


سالنامه 1400

امروزه از سررسیدها برای تبلیغ یک مجموعه و همچنین برنامه‌ریزی کاری و درسی استفاده می‌شود. به همین منظور تیم مجرب سالنامه آپادانا جهت ثبت سفارش عمده سالنامه 1400، به شما این مکان را می‌دهد که انواع جلد سالنامه را مشاهده کرده و متناسب با موضوع کاری سازمان و ارگان مربوطه یکی از انواع سالنامه رقعی، سالنامه نفیس و یا سایر مدل‌ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای دریافت سالنامه ۱۴۰۰ تا قبل از پایان سال 1399 می‌بایست هرچه زودتر کلیه اقدامات لازم را برای هماهنگی چاپ اختصاصی سالنامه و یا چاپ سالنامه عمومی در مجموعه ما انجام داده و سفارش خود را ثبت کنید.

 


قیمت عمده سالنامه

انواع جلد سالنامه مانند سالنامه رقعی، سالنامه نفیس، سالنامه اروپایی و ... به دلیل تفاوت در نوع متریال مصرفی در تولیدشان، قیمت‌های مختلفی دارند. از آن‌جا که بیشتر نهادهای سفارش دهنده سالنامه به تعداد عمده، سازمان‌هایی با تعداد پرسنل نسبتاً بالا هستند، قیمت عمده سالنامه برای آن‌ها بسیار اقتصادی بوده و توانایی تامین بودجه برای تهیه این محصول جهت اهدا به کارکنان خود در آستانه سال نو را دارند. برای آگاهی از قیمت عمده سالنامه در انواع مختلف و شرایط چاپ اختصاصی سالنامه بعد از مشاهده لیست قیمت در سایت، جهت دریافت اطلاعات و راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

 


سالنامه شب عید

سالنامه شب عید یکی از هدایایی است که در نزدیکی سال نو، بسیاری از افراد به یکدیگر و سازمان‌ها به کارمندان خود می‌دهند و سالنامه شب عید نیز مانند تمامی سالنامه‌ها دارای انواع مختلفی مثل سالنامه وزیری، سالنامه اروپایی، سالنامه رقعی و سالنامه نفیس است. جهت چاپ اختصاصی سالنامه، افراد و سازمان‌ها می‌توانند انواع جلد سالنامه و نحوه طراحی آن را مشخص کرده و طبق زمان مقرر سررسیدهای خود را تحویل بگیرند. مجموعه سالنامه آپادانا بنابر اصول اخلاقی و مشتری مداری متعهد شده است که بهترین کیفیت را در سریع‌ترین زمان ممکن و با دریافت کمترین هزینه از مشتریان به آن‌ها هدیه کند.

 

سالنامه, سالنامه 1400, سررسید 1400

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین