سالنامه آپادانا
دفتر مشق و آموزش مجازی سالنامه آپادانا

دفتر مشق و آموزش مجازی

با ورود به دوران کرونا و شرایط قرنطیه، آموزش مجازی با وجود تمام مشکلات و آماده نبودن زیرساخت‌ها در کشور به اجرا درآمد. این شرایط سبب شد تا تحصیل دانش آموزان بصورت مجازی و از موبایل و تبلت انجام شود بجای حضور فیزیکی بچه‌ها در کلاس درس.

 

 

اهمیت دفتر مشق در آموزش مجازی

آموزش به شکل مجازی شده اما جز جدا نشدنی آموزش تکرار و تمرین آن است که نیازمند آن است تا دانش آموزان تکالیف خود را انجام دهند و به همین منظور به دفتر مشق نیاز پیدا کنند و در واقع علی رغم آموزش مجازی دفتر فانتزی یا دفتر مشق از دایره نیاز دانش آموزان حذف نشد.

 

 

نحوه استفاده از دفتر مشق در آموزش مجازی

با توجه به آنچه گفته شد دفتر مشق همچنان اصلی ترین ابزار دانش آموزان برای تکرار و تمرین و در نهایت یادگیری است. به هر حال تکالیفی که از سمت معلمان در این دوران اعلام می‌شود باید توسط دانش آموزان انجام شود و پس از انجام آن در دفتر مشق خود تصویر آنرا برای معلم خود ارسال کنند که همین مورد همچنان دفتر فانتزی را در صدر اقلام مصرفی دانش آموزان قرار می‌دهد.

 

 

دفتر مشق آپادانا

اهمیت دفتر مشق در دوران آموزش مجازی در بالا گفته شد و آموزش مجازی هم نیازمند دفتر مشق مناسب است. سالنامه آپادانا با تولید دفاتر فانتزی و دفاتر ویژه مدارس جایگاه خود را در میان دانش آموزان پیدا کرده است، با این وضعیت سالنامه آپادانا در حیطه وظایف خود می‌بیند که به کیفیت این دفاتر اهمیت دو چندان دهد تا کار با آنها برای دانش آموزان راحت‌تر و لذتبخش باشد. از بعد فنی تولید دفتر فانتزی باید گفت که برخی استانداردها وجود دارد که بصورت عمومی باید رعایت شود؛ بطور مثال فاصله عمودی بین خطوط دفتر و یا فاصله منطقه قابل نگارش از کناره صفحات. این موارد بصورت استاندارد از سمت تولید کنندگان رعایت می‌شود اما مواردی وجود دارد که استاندارد خاصی ندارد ولی توجه به آن میزان راحتی کار با دفاتر مشق را چندین برابر می‌کند و در واقع وجه تمایز دتر مشق آپادانا با سایر رقبا برای دانش آموزان است.

مواردی مثل رنگ جوهری که خطوط دفتر را چاپ می‌کند و میزان شفافیت خطوط دفتر و وجود فضای کافی در قسمت بالای هر برگ جهت نگارش عنوان صفحه را می‌توان در دسته موارد فنی قرار داد و علاوه بر این‌ها موارد بصری که فقط جذابیت و نمای دفتر مشق است نیز باید مورد توجه قرار بگیرد. به هر حال کودکان برای انتخاب دفتر مشق خود علاقه دارند تا دفتر مشقی را انتخاب کنند که طرحی بروز و برگرفته از علایق آنان باشد تا همیشه از دیدن آن لذت ببرند. سالنامه آپادانا با رعایت موارد فوق همواره سعی در ارائه خدمات بی نظیر به طرفداران دفاتر تحصیلی بوده است.

دفتر فانتزی, دفتر تحصیلی, دفتر مدارس

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین