سالنامه آپادانا
دفاتر دانشجویی سالنامه آپادانا

دفاتر دانشجویی

در طول سال تحصیلی دانشجویان نیز همانند دانش آموزان نیازمند دفتری هستند تا نکات درسی و جزوات کلاسی خود را درآن بنویسند که در زمان امتحانات مشکلی جهت مرور دروس نداشته باشند. دفاتر دانشجویی تولید شده توسط سالنامه آپادانا دارای بهترین کیفیت و طرح‌ها است. لازم به ذکر است که مجموعه ما همواره در حال تلاش برای در نظر گرفتن تمامی سلیقه‌ها در تولید دفتر تحصیلی است.

 

 

دفتر تحصیلی

با آغاز سال تحصیلی در مدارس و دانشگاه‌ها، دغدغه تهیه دفتر تحصیلی قوت می‌گیرد. دانش آموزان و دانش جویان عمدتاً به دنبال دفاتری هستند که علاوه بر زیبایی از دوام خوبی هم برخوردار باشند تا بتوانند از دفتر تحصیلی خود برای درس مورد نظر در تمام طول سال استفاده کنند. این دفاتر توسط سالنامه آپادانا در انواع مختلفی مانند دفتر فانتزی، دفتر ساده، دفتر نگارش روزانه و ... با استفاده از بهترین متریال و کاغذ مرغوب طراحی، تولید و به بازار عرضه می‌شوند. فروشگاه‌های لوازم التحریر برای تامین نیاز به این دفاتر می‌توانند بعد از مشاهده طرح‌های موجود در سایت، برای ثبت سفارشات خود با کارشناسان فروش ما تماس بگیرند.

 

 

دفتر تکالیف

دفاتر دانشجویی تنها مختص به نوشتن جزوات کلاسی نیستند و از آن‌ها می‌توان به عنوان دفتر تکالیف نیز استفاده کرد. از آن جایی که دانش آموزان و دانشجویان در طول سال تحصیلی استفاده‌ی زیادی از دفاتر خود می‌کنند، بهتر است که دفتر تکالیف علاوه برا ظاهر و جلد زیبا از کیفیت خوب و مطلوبی نیز برخوردار باشد. سالنامه آپادانا بنابر تعهدات اخلاقی خود همواره سعی در تولید دفتر تکالیف با بهترین کیفیت به لحاظ جنس و طرح جلد دارد تا بتواند محصلان در تمامی مقاطع را بیش از پیش به درس خواندن و انجام تکالیف خود ترغیب و تشویق کند.

 

 

دفتر نگارش روزانه

در مجموعه سالنامه آپادانا دفاتری تحت عنوان دفاتر نگارش روزانه و یا همان دفتر یادداشت در طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود، البته تمامی دفاتر تحصیلی تولید شده در مجموعه نیز قابلیت استفاده به عنوان دفتر نگارش روزانه را دارند. استفاده از این دفاتر به دانش آموزان، دانشجویان و همه افراد جامعه کمک می‌کند تا با یادداشت و ثبت کارهای خود، هیچ یک از وقایع مهم را فراموش نکنند. در واقع وجود یک دفتر نگارش روزانه به برنامه ریزی هر چه بهتر و استفاده‌ی حداکثری از زمان کمک فراوانی می‌کند. این دفتر نیز مانند تمامی محصولات مجموعه، از کیفیت و طرح‌هایی مطلوب بهره‌مند می‌باشد.

آپادانا, دفتر تحصیلی, دفتر نگارش روزانه

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین