سالنامه آپادانا
سررسید چرمی سالنامه آپادانا

سررسید چرمی

از سررسید ۱۴۰۰ مانند سایر سالنامه‌ها برای ثبت وقایع مهم و برنامه‌ریزی کاری و تحصیلی استفاده می‌کنند. یکی از پرطرفدارترین انواع این سالنامه‌ها، سررسید چرمی است زیرا علاوه بر کارایی، از ظاهر بسیار شیک و زیبایی برخوردار است. سررسید با جلد چرمی یک هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده محسوب می‌شود که می‌تواند کسب و کارتان را به خوبی به دیگران معرفی کند. برای اطلاع از قیمت سررسید چرمی با سالنامه آپادانا تماس بگیرید.

 

 

سررسید ۱۴۰۰

سالنامه آپادانا مانند سال های گذشته اقدام به طراحی و تولید مدل های مختلف سررسید مانند اروپایی، وزیری، حافظ وزیری، رقعی و ...کرده است. سررسید ۱۴۰۰ به صورت عمومی و اختصاصی جهت معرفی خدمات و کسب و کارتان طراحی و در موعد مقرر به دست شما خواهد رسید. از آن جایی که سررسید ۱۴۰۰ هم یک هدیه تبلیغاتی است، به شما توصیه می‌شود که هر چه زودتر سفارشات خود را در این زمینه ثبت کنید تا قبل از آغاز سال جدید، این محصول را به کارمندان و یا مراجعین خود هدیه دهید. برای اطلاع از قیمت و همچنین استعلام طرح جلد موجود با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 

 

جلد چرمی

استفاده از چرم در تمامی محصولاتی که برای افراد جنبه مصرفی دارند، بسیار پرطرفدار و دارای جلوه زیادی است. بدین منظور سالنامه آپادانا سررسیدهایی بسیار زیبا با جلد چرمی طراحی  می‌کند. دوخت دور سررسیدهایی با جلد چرمی می‌تواند تضمین کننده کیفیت این محصول باشد به همین علت این محصول در مجموعه ما، با بهره‌مندی از بهترین متریال و دوخت مناسب، تولید و به مشتریان گرامی عرضه می‌شود. با اینکه تولید سالنامه با چرم مصنوعی متنوع‌تر و مقرون به صرفه‌تر است اما می‌توان این محصول را با استفاده از دو نوع چرم مصنوعی و طبیعی تولید کرد.

 

 

قیمت سررسید چرمی

در تولید انواع سررسید با جلدهای گوناگون، از مواد اولیه مختلفی استفاده می‌شود که قیمت و هزینه‌های هرکدام با دیگری متفاوت است. بنابراین علاوه بر کاغذ استفاده شده، نوع چرم نیز در تعیین قیمت سررسید چرمی موثر است. سالنامه آپادانا برای رفاه حال مشتریان خود، همواره سعی در ارائه محصولات خود با مناسب‌ترین قیمت را دارد و سررسید چرمی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این مدل سررسید انتخاب خوبی برای تبلیغ و معرفی کسب و کارتان خواهد بود و شما مشتریان عزیز می‌توانید با مطالعه بخش لیست قیمت در سایت و یا تماس با کارشناسان مجموعه، از قیمت سررسید چرمی آگاه شوید.

 

سررسید, سال نو, سررسید 1400

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین