سالنامه آپادانا
سالنامه شب عید سالنامه آپادانا

سالنامه شب عید

با نزدیک شدن به پایان سال، بازار خرید و فروش سالنامه شب عید قوت می‌گیرد، زیرا این محصول انتخاب بسیار مناسبی برای کادوی اداری سال نو می‌باشد. سالنامه آپادانا با تولید و عرضه انواع سالنامه اختصاصی و عمومی مانند سالنامه رقعی، سررسید اروپایی، وزیری و ... می‌کوشد تا با استفاده از بهترین متریال، یک هدیه اداری و تبلیغاتی با کیفیت را به شما عزیزان ارائه کند.

 


سالنامه سال جدید


سالنامه سال جدید مانند تمامی سررسیدهای قبلی، توسط سالنامه آپادانا قبل از شروع سال نو طراحی، تولید و به دست مصرف کنندگان می‌رسد. شایان به ذکر است که سالنامه سال جدید نیز دارای طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی بوده و مشتریان گرامی می‌توانند برای طراحی اختصاصی سفارشات خود را ثبت کنند. بسیاری از ارگان‌ها و سازمان ها از سالنامه شب عید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی جهت معرفی کردن زمینه کار و فعالیت خود استفاده می‌کنند. بدین منظور مجموعه ما آمادگی خود را جهت طراحی و تولید انواع سررسید سال جدید متناسب با میزان بودجه و سلیقه شما اعلام می‌دارد.


قیمت سالنامه


سالنامه ها انواع گوناگونی مانند سررسید اروپایی و رقعی طرح سیاه قلم، پلاک‌دار، طرح پوست مار و ... دارند که قیمت هر کدام با توجه به نوع مواد اولیه و متریالی که در ساخت آن بکار رفته، تعیین می‌شود. قیمت سالنامه های تولید شده توسط مجموعه سالنامه آپادانا به مراتب مقرون به صرفه و اقتصادی‌تر از سایر نمونه های وجود در بازار است زیرا مجموعه ما همواره برای جلب رضایت مشتریان در تلاش است تا علاوه بر تولید محصولات با کیفیت،‌ مناسب ترین قیمت سالنامه را نیز برای متقاضیان این محصول پرکاربرد در نظر بگیرد. برای اطلاع از طرح و قیمت سالنامه با کارشناسان ما سایت را مطالعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 


کادوی اداری سال نو


همانطور که می‌دانید یکی از مهمترین کاربردهای سررسید، جنبه تبلیغاتی این محصول است زیرا به افراد، ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف این امکان را می‌دهد تا در قالب کادوی اداری سال نو، خدمات، فعالیت و زمینه کاری خود را به بهترین شکل ممکن به دیگران معرفی کنند. بسیاری از کارمندان مشتاق دریافت سالنامه سال جدید به عنوان کادوی اداری سال نو هستند زیرا می‌توانند از این محصول برای ثبت تاریخ‌های مهم، ملاقات های کاری و یادآوری موارد ضروری استفاده کنند. همچنین سررسیدهای تولید شده توسط سالنامه آپادانا به جهت داشتن طراحی و گرافیک زیبا وظیفه تبلیغاتی خود را نیز به خوبی انجام می‌دهند. برای اطلاع از شرایط تهیه این محصول به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

سالنامه, سالنامه 1400, سررسید 1400

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین