سالنامه آپادانا
سررسید ترمو سالنامه آپادانا

سررسید ترمو

جلد ترمو در انواع سررسیدها و سالنامه ها بسیار پرطرفدار است زیرا زیبایی  و جلوه خاصی به این محصولات می‌دهد. سالنامه آپادانا نیز با آگاهی از میزان تقاضا برای تهیه سررسید ترمو، این محصول را با طرح‌های زیبا و متنوع تولید و روانه بازار می‌کند. سررسید با جلد ترمو ظاهری شبیه به چرم مصنوعی دارد اما از لحاظ کیفی بسیار شیک‌تر و کاربردی‌تر از چرم مصنوعی می‌باشد.

 

 

جلد ترمو

همانگونه که می‌دانید جلد ترمو، از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی با چرم مصنوعی دارد و می‌توان روی آن انواع پلاک فلزی، طلاکوب، چاپ سیلک و .... استفاده کرد اما مهمترین وجه تمایز جلد ترمو با چرم مصنوعی، ضخامت کمتر این نوع جلد است و به صورت کلی از کیفیتی به مراتب بهتر از چرم مصنوعی برخوردار است. به همین دلایل بسیاری از افراد، ارگان ها و اداره‌های دولتی خصوصی تمایل به تهیه سررسید با جلد ترمو برای پرسنل و کارمندان خود دارند، زیرا دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا است و انتخاب مناسبی به عنوان هدیه سال نو برای کارمندان و مدیران رده بالای شرکت ها به شمار می‌رود.

 

 

سررسید با جلد ترمو

اندازه گرماپذیری ترمو یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای تشخیص کیفیت این نوع جلد است، هر چه خاصیت گرماپذیری بیشتر باشد، طرح های سررسید با جلد ترمو زیباتر و با جلوه‌ی بیشتری تولید خواهند شد. از آن جایی که سررسید با جلد ترمو شباهت زیادی به سررسیدهایی با جلد چرم مصنوعی دارد، بسیاری از ادارات خصوصی و دولتی و سایر صاحبان مشاغل را به تهیه این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی در مناسبت های مختلف به ویژه عید نوروز ترغیب می‌کند تا بتوانند بوسیله یک سالنامه شیک و کاربردی برنامه ریزی خود را برای کار و زندگی انجام دهند. برای تهیه انواع سررسید با جلد ترمو،‌ با کارشناسان بخش فروش سالنامه آپادانا تماس حاصل کنید.

 

 

طرح سررسید ترمو

چگونگی طرح سررسید ترمو، از دیگر فاکتورهای مورد نظر در تهیه سررسید برای کارمندان و مراجعین یک سازمان محسوب می‌شود. سالنامه آپادانا در سایت مجموعه انواع طرح سررسید ترمو را به اشتراک گذاشته است تا شما عزیزان بتوانید با مشاهده این بخش، سالنامه و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس برای ثبت سفارشات خود در مجموعه ادامه هماهنگی های لازم را انجام دهید. سالنامه اروپایی طرح پوست مار، سالنامه اروپایی طرح سیاه قلم، سررسید اروپایی دو تکه، سالنامه رقعی پلاک دار و لبه دار قفلی و ... از انواع طرح سررسید ترمو هستند که در حجم درخواستی تهیه و تولید خواهند شد.

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین