سالنامه آپادانا
لوح تقدیر ۳ لت سالنامه آپادانا

لوح تقدیر ۳ لت

لوح تقدیر ۳ لت یکی از محبوب‌ترین انواع لوح تقدیر است که با جلدهای مختلف در مجموعه سالنامه آپادانا با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار تولید و به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد و تعداد لت های لوح تقدیر با توجه به چیزی که در این سال‌ها متداول شده، معمولاً سه لت می‌باشد. برای طراحی ۳ لت لوح تقدیرهای سفارشی خود با ما در ارتباط باشید.

 

 

تعداد لت های لوح تقدیر

تعداد لت های لوح تقدیر، در سال‌های اخیر سه عدد در نظر گرفته شده است، زیرا باعث زیبایی و جلوه هر چه بیشتر این محصول اهدائی می‌گردد، البته لازم به ذکر است که تعداد لت های لوح تقدیر، با توجه به نظر و سلیقه‌ی شما مشتریان گرامی قابل تغییر است. مجموعه سالنامه آپادانا با استفاده از کادری با تجربه و متخصص در زمینه تولید و طراحی انواع لوح تقدیر با جلدهای متنوع مانند گالینگور، ترمو، چرم، چرم مصنوعی و ... با بهره‌مندی از متریالی مرغوب توانسته رضایت و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کند، بنابراین برای ثبت سفارشات خود برای تهیه لوح تقدیر با ما تماس بگیرید.

 

 

طراحی ۳ لت

طراحی ۳ لت برای انواع لوح تقدیر با جلدهای ترمو، چرم، چرم مصنوعی، گالینگور و ... بسیار پرطرفدار است، به گونه‌ای که ارگان‌ها، سازمان‌ها و اداره های دولتی و خصوصی جهت تقدیر از زحمات پرسنل و کارمندان خود انواع لوح تقدیر با طراحی ۳ لت را تهیه می‌کنند. سالنامه آپادانا نیز ضمن استفاده از متریال با کیفیت و بکارگیری خلاقیت در طراحی ۳ لت لوح تقدیرها، می‌کوشد این محصولات اهدائی را با نازلترین قیمت به مشتریان گرامی ارائه کند تا سازمان‌های دولتی و همچنین مشاغل آزاد، با مشکل مالی در تهیه انواع تقدیرنامه به پاس زحمات پرسنل خود مواجه نگردند. برای آگاهی از قیمت‌ها و طرح‌های مختلف، بخش‌های گوناگون سایت ما را مطالعه فرمایید.

 

 

کاربرد لوح تقدیر ۳ لت

همانگونه که مستحضر هستید، از انواع لوح تقدیر و تقدیرنامه‌ ها برای تشکر از زحمات و خدمات ارائه شده توسط کارمندان و پرسنل یک سازمان دولتی و یا خصوصی در مناسبت‌های خاص استفاده می‌شود و اصلی‌ترین کاربرد لوح تقدیر ۳ لت نیز قدردانی از افراد با سمت های متفاوت در یک مجموعه است. چگونگی طراحی و جنس جلد، باعث بهتر جلوه کردن کاربرد لوح تقدیر ۳ لت می‌گردد، زیرا هر چه این محصول از کیفیت، زیبایی و دوام بالاتری برخوردار باشد، افراد را به نگه داشتن این محصول اهدایی به عنوان یادگاری ترغیب می‌کند. سالنامه آپادانا با توجه به اهداف راهبردی مجموعه، محصولات خود را با کیفیت بالا تولید کرده و دوام و کارکرد آن‌ها را تضمین می‌کند.

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین