سالنامه آپادانا
صحافی سالنامه سالنامه آپادانا

صحافی سالنامه

انجام صحافی سالنامه باید با استفاده از چسب صحافی سالنامه، دستگاه‌های با کیفیت و همچنین با دقت و حساسیت خاصی انجام شود تا سررسید تولید شده، ظاهری زیبا و شیک پیدا کند. لازم به ذکر است که کیفیت صحافی، می‌تواند جلوه‌ی جلد سالنامه را نیز چندین برابر کند. سالنامه آپادانا کلیه خدمات صحافی سررسید را با بهترین کیفیت برای شما مشتریان عزیز انجام می‌دهد.

 

 

صحافی سالنامه

به طور کلی به تا کردن، مرتب در کنار هم قرار دادن، جلد گذاشتن و برش محصول، صحافی گفته می‌شود، صحافی سالنامه نیز درست شبیه همین فرایند ذکر شده انجام می‌گردد. صحافی سالنامه را به جهت تنظیم و به هم بستن صفحات سررسید برای جلوگیری از پاره شدن جلد و صفحات آن انجام می‌دهند. نا گفته نماند که این کار علاوه بر بخشیدن زیبایی به ظاهر سررسید، دوام آن را نیز بالا می‌برد. سالنامه آپادانا با استفاده از مناسبترین روش‌ها برای انجام صحافی، متعهد شده است تا محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه را به عنوان هدیه تبلیغاتی برای سازمان‌، ارگان و شغل شما طراحی و تولید کند.

 

 

جلد سالنامه

سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی پیش از آغاز سال نو و در استانه سال جدید انواع مختلف جلد سالنامه را برای سررسیدهای اهدایی خود انتخاب کرده و به تعداد مورد نظر در مجموعه‌هایی مانند سالنامه آپادانا سفارشات خود را در این زمینه ثبت می‌کنند. جلد چرم مصنوعی، جلد جیر، جلد ترمو، جلد گالینگور، جلد سلفون و جلد چرم طبیعی از انواع جلد سالنامه هستند که در مجموعه ما با استفاده از طرح و رنگ‌های متنوع تولید شده و به دست مصرف کنندگان می رسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت سفارشات و مشاهده انواع جلد با ما تماس بگیرید.

 

 

چسب صحافی سالنامه

به منظور افزایش عمر و دوام سررسیدهای تولید شده توسط سالنامه آپادانا، از چسب صحافی سالنامه با کیفیت مرغوب استفاده می‌شود. همانگونه که از اسم این محصول پیداست، مدت زمان استفاده بهینه از یک سررسید به یک سال محدود می‌گردد، بنابراین نوع چسب صحافی سالنامه در تولید این محصول، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا عدم کیفیت چسب می‌تواند باعث از بین رفتن زودهنگام سررسیدها شود. برای تهیه انواع سررسید با کیفیت خوب و قیمتی کاملاً اقتصادی، ابتدا بخش‌های مختلف سایت را مطالعه کنید و سپس برای ثبت سفارش در این خصوص با کارشناسان بخش فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین