سالنامه آپادانا
سر رسید جیبی سالنامه آپادنا

سر رسید جیبی

سالنامه آپادانا با آگاهی از اهمیت و راحتی استفاده از سررسید جیبی، این محصول را در انواع اختصاصی و عمومی با توجه به بودجه و سلیقه ارگان، اداره و سازمان‌های سفارش دهنده با استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب تولید و با قیمتی مناسب به دست متقاضیان می‌رساند. قابل حمل بودن سررسید باعث می‌شود تا زندگی و کار افراد طبق برنامه‌ ریزی که داشتند، پیش برود و چیزی از قلم نیافتد.

 

 

کاربرد سررسید

ایجاد فرصتی برای برنامه ریزی جهت پیشبرد مسائل شخصی، کاری و همچنین جلوگیری از فراموش کردن  جلسات مهم از جمله کاربرد سررسید است. بدین منظور انواع سالنامه های جیبی و معمولی با طراحی و جلدهای متنوع هر سال تولید شده و عموم افراد به ویژه شاغلین از آن استفاده می‌کنند. اهدای این محصول به عنوان یک کالای تبلیغاتی نیز از کاربرد سررسید به شمار می‌رود و سازمان‌های زیادی قبل از آغاز سال نو و یا ابتدای سال جدید به مدیران رده بالا و همچنین سایر کارمندان خود سالنامهای را اهدا کرده و به معرفی بیشتر خدمات خود می‌پردازند. سالنامه آپادانا با آگاهی از تنوع کاربرد سررسید، آماده ثبت سفارشات شما عزیزان در این خصوص می‌باشد.

 

 

قابل حمل بودن سررسید

قابل حمل بودن سررسید را می‌توان به عنوان یکی از مزایای سالنامه جیبی در نظر گرفت زیرا این ویژگی باعث می‌شود تا در تمام موقعیت‌های شخصی و کاری و در بیشتر جاها، این محصول همراه افراد باشد تا بتوانند با ثبت وقایع و تاریخ‌های مهم به امور زندگی و کار خود به بهترین شکل رسیدگی کنند. قابل حمل بودن سررسید های تولید شده توسط سالنامه آپادانا به هیچ عنوان از کیفیت و طراحی این محصول نکاسته و مجموعه ما همچنان ضمن بهره‌مندی از نیروی کار متخصص، از متریال مرغوب برای تولید انواع سالنامه استفاده می‌کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر بخش‌های مختلف سایت را مطالعه کرده و با ما تماس بگیرید.

 

 

اندازه سررسید جیبی

اگرچه قطع سررسید اندازه‌های گوناگونی دارد اما به دلیل نوع کاربرد سررسید و قابل حمل بودن آن،  اندازه سررسید جیبی معمولا 10*15 و یا 10/5*14/8 است. برای درک بهتر اندازه سررسید جیبی می‌توان گفت که این محصول اندازه‌ای برابر با کاغذ A5 دارد تا به راحتی در جیب و کیف‌های کوچک قرار بگیرد و بتوان آن را حمل کرد. این نوع از سالنامه‌ها به دلیل ابعاد کوچکی که دارند،‌ در تمامی تولیدی‌ها به ویژه سالنامه آپادانا از قیمتی به مراتب مقرون به صرفه‌تر از سایر مدل‌های برخوردار هستند و انتخاب مناسبی جهت هدیه تبلیغاتی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی محسوب می‌شوند.

سررسید, آپادانا, سررسید 1400, کاربرد سر رسید

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین