سالنامه آپادانا
دفتر دانشجویی سالنامه آپادانا

دفتر دانشجویی

به مثابه تمام سال‌های تحصیلی، با ورود به مقطع دانشگاه، دانشجویان عزیز نیازمند دفتر دانشجویی هستند تا بتواند نکات و جزوات خود را در آن یادداشت کرده و در فصل امتحانات به مطالعه موارد مورد نظر بپردازند. دفتر مناسب دانشجو، اندازه‌های گوناگونی دارد و شما عزیزان می‌توانید مطابق با نیاز و سلیقه خود آن را از سالنامه آپادانا تهیه کنید، برای اطلاع از اندازه دفتر ها به مطالعه سایت بپردازید.

 

 

انواع کاغذ دفتر

در تولید دفاتر تحصیلی و دانشجویی از انواع کاغذ دفتر با گرماژ مختلف استفاده می‌کنند. و همچنین انواع کاغذ دفتر از مهمترین نکات اثرگذار در قیمت این محصولات می‌باشد، هر چه از کاغذ با گرماژ بالاتری استفاده شود، قیمت نهایی محصول نیز گران‌تر خواهد بود. بهتر است بدانید که در تولید دفاتر مختلف مانند دفتر فانتزی،‌ تحصیلی و ... معمولاً انواع کاغذ دفتر با گرماژ ۷۰  و رنگ سفید بکار می‌رود زیرا از کیفیت مطلوب و دوام خوبی برخوردار است. در شرکت سالنامه آپادانا نیز کلیه دفاتر با بهره‌مندی از نیروی کار مجرب و مواد اولیه با کیفیت، تولید شده و با نازلترین قیمت به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

 

 

اندازه دفتر

در صنعت صحافی و چاپ به قطع دفتر، اندازه دفتر نیز گفته می‌شود. تنوع در این مورد باعث شده است تا افراد، دانش آموزان و دانشجویان با آگاهی از سایز و اندازه دفتر، محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. در سالنامه آپادانا برای رعایت اصول مشتری مداری و جلب رضایت مراجعین محترم که از مهمترین اهداف مجموعه محسوب می‌شوند، انواع قطع دفتر یا همان اندازه دفتر با توجه به سلیقه کارفرما در انواع قطع رحلی، قطع وزیری، قطع اروپایی و ... انجام می‌شود. برای تهیه انواع دفتر مناسب دانش آموز، دانشجو و ... با ما در ارتباط باشید.

 

 

دفتر مناسب دانشجو

دفتر مناسب دانشجو به دفتری می‌گویند که علاوه بر ظاهر شیک و زیبا از دوام و کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد، زیرا دانشجویان محترم از دفاتر خود معمولاً در تمام طول سال تحصیلی استفاده کرده و آن را برای مطالعه جهت ورود به مقطع بالاتر نگه می‌دارند. سالنامه آپادانا با استفاده از کاغذ مرغوب و دستگاه‌های پیشرفته جهت صحافی و ... دفتر مناسب برای دانشجو و همچنین سایر افراد جامعه را تولید می‌کند و با بهره‌مندی از خلاقیت طراحان مجموعه، طرح روی جلد این محصول را به نحو احسن طراحی می‌کند. کیفیت دفتر مناسب دانشجو در مجموعه ما هر گز اتفاقی نبوده کافی است یکبار از محصولات ما استفاده کنید.

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین