سالنامه آپادانا
سالنامه مگنتی سالنامه آپادانا

سالنامه مگنتی

نحوه بسته شدن سالنامه‌ ها با توجه به مدل مورد نظر با یکدیگر متفاوت است به عنوان مثال بعضی از سررسیدها مانند سالنامه مگنتی با استفاده از مگنت، بعضی با قفل و بعضی دیگر با استفاده از کش باز و بسته می‌شوند. سالنامه آپادانا تولید کننده انواع سررسید می‌باشد و با فروش عمده سالنامه مگنتی، سعی در ارائه بهترین قیمت سالنامه مگنتی را دارد و سفارشات شما را در حجم‌های متفاوت ثبت می‌کند.

 

 

نحوه بسته شدن سالنامه

سالنامه‌ های تولید شده توسط سالنامه آپادانا علاوه بر داشتن جلد و قطع‌های گوناگون مثل قطع رحلی، قطع وزیری، قطع اروپایی و ... در نحوه بسته شدن سالنامه نیز روش‌های مختلفی دارند. برای نمونه بهتر است بدانید امروزه بسیاری از سررسیدها با استفاده از کش تعبیه شده در جلد آن‌ها بسته می‌شوند و یا بعضی از سررسیدهای اختصاصی و رسمی دارای قفل هایی هستند که علاوه بر بخشیدن ظاهری شیک و زیبا،‌ باعث حفاظت از اطلاعات ثبت شده و افزایش عمر محصول می‌گردد. نحوه بسته شدن سالنامه مگنتی نیز همانگونه که اسمش پیداست با استفاده از آهن‌ربا یا مگنت صورت می‌پذیرد و علاوه بر افزایش دوام، جلوه‌ی زیبایی به این محصول می‌دهد.

 

 

قیمت سالنامه مگنتی

قیمت سالنامه مگنتی مانند تمامی محصولات تولید شده در سالنامه آپادانا به عوامل و فاکتورهای بسیار زیادی مانند گرماژ کاغذ، نوع جلد سالنامه، روش صحافی و ... بستگی دارد. تعیین قیمت سالنامه مگنتی برای ارائه به سازمان‌ها و ارگان‌ها دولتی و خصوصی برای اهدا به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به پرسنل خود، بسیار منصفانه و مقرون به صرفه انجام می‌شود. بدین منظور برای تهیه این محصول و سایر مدل‌های سالنامه با طراحی عمومی یا اختصاصی می‌توانید ضمن مطالعه بخش لیست قیمت و محصولات، برای دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت با مسئولان فروش مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

فروش عمده سالنامه مگنتی

علاوه بر شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، بسیاری از فروشگاه‌‌ها مانند فروشگاه‌های لوازم التحریر در طول سال به ویژه در آستانه سال نو به خرید عمده سررسید مگنتی می‌پردازند زیرا هدیه دادن و استفاده از این مدل از سالنامه در سال‌های اخیر بسیار متداول شده است. سالنامه آپادانا با آگاهی از میزان تقاضا و برای جلب رضایت مشتریان خود، فروش عمده سالنامه مگنتی را در دستور کار خود قرار داده است تا بتوانند با قیمتی بسیار مناسب، محصولی با بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهند. برای آگاهی از شرایط فروش عمده سالنامه مگنتی و تهیه این محصول در تعداد مورد نظر با ما تماس بگیرید.

سالنامه, سررسید, آپادانا, چاپ

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین