سالنامه آپادانا
دفتر مشق نوروزی سالنامه آپادانا

دفتر مشق نوروزی

انجام تکالیف نوروی دانش آموزان با استفاده از لواز التحریر مناسب و جذاب، از جمله کاربردی است که دفتر مشق نوروزی برای دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف دارد. سالنامه آپادانا مطابق با رسم هر ساله علاوه بر تولید دفتر دانش آموزی اقدام به تولید دفاتر مناسب برای انجام تکالیف نوروزی دانش آموزان نیز کرده است. شما صاحبان فروشگاه‌های لوازم التحریر برای ثبت سفارشات خود به صورت عمده می‌توانید با تماس بگیرید.

 

 

دفتر دانش آموزی

دفتر تحصیلی یا همان دفتر دانش آموزی، به دفاتری گفته می‌شود که علاوه بر برخورداری از دوام بالا، دارای ظاهر و طراحی جلد مناسب برای دانش آموزان در سنین مختلف باشند تا بتوانند فرزندان دلبند ما را به درس خواندن و انجام تکالیف خود ترغیب کنند. در دوران شیوع کرونا اهمیت وجود دفتر دانش آموزی نه تنها از بین نرفت بلکه بسیار بیشتر از قبل به وجود این محصول احساس نیاز شد چرا که در تدریس به صورت آنلاین در سامانه شاد و سایر پلتفرم‌ها، انجام تکالیف‌، تمرین‌ها و مشق توسط دانش آموز کاملاُ الزامی است و فرزندان ما موظف به فرستادن عکس از فعالیت‌های خود در دفتر دانش آموزی هستند. سالنامه آپادانا انواع دفاتر تحصیلی از پایه تا دانشگاه را با استفاده از بهترین مواد اولیه مانند کاغذ با گرماژ مناسب، جلد و طراحی با سطح کیفی بالا و ... تولید و به متقاضیان با قیمتی مناسب ارائه می‌کند. برای مشاهده محصولات ما به بخش مربوطه در سایت مراجعه کنید.

 

 

تکالیف نوروزی دانش آموزان

از گذشته تا امروز در آستانه سال نو و عید نوروز، در نظام آموزشی کشور عزیزمان ایران، توزیع پیک شادی و یا طرح تکالیف ویژه برای جلوگیری از فراموشی مباحث تدریس شده در طول سال تحصیلی، مرسوم بوده است. بدین منظور انجام تکالیف نوروزی دانش آموزان اهمیت زیادی دارد زیرا موجب ارتقا سواد و تثبیت موارد علمی تدریس شده می‌گردد. اگر چه انجام تکالیف نوروزی دانش آموزان برای خود آن‌ها چندان دلچسب نیست اما به هر ترتیبی قبل از پایان تعطیلات نوروز آن‌ را انجام می‌دهند. استفاده از انواع دفتر دانش آموزی با کیفیت مناسب و جلد زیبا می‌تواند دانش آموزان را به انجام دادن تمارین و یا درس خواندن تشویق کند و مجموعه سالنامه آپادانا با سنجش نیاز دانش آموزان محترم به انواع دفاتر معمولی و فانتزی، این محصولات را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید و به متقاضیان عرضه می‌کند.

دفتر فانتزی, دفتر تحصیلی, دفتر مدارس

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین