سالنامه آپادانا

ثبت سفارش به موقع سررسید

اغلب افراد در پایان سال تعداد زیادی سررسید را به عنوان هدیه دریافت می کنند. سفارش به موقع سررسید محاسن زیر را خواهد داشت:

اثر بخشی بیشتر
اما از آنجایی که تنها یکی از آنها را نیاز دارند، بقیه را کنار می گذارند. سررسید هدیه شما هرچه قدر هم که زیبا و با کیفیت باشد، در صورتی که دیر به دست هدیه گیرنده برسد، ممکن است شانس خود برای استفاده شدن را از دست بدهد. زیرا ممکن است شخص هدیه گیرنده قبل از آن سررسیدی را برگزیده و حتی یادداشت های سال آینده خود را در آن ثبت کرده باشد و تغییر آن برای وی امکان پذیر نباشد. ثبت سفارش به موقع سررسید موجب دریافت به موقع آن شده و به شما این امکان را می دهد تا آن را زودتر به شخص هدیه گیرنده مورد نظر برسانید.

صرفه جویی در هزینه ها
با نزدیک شدن به سه ماهه چهارم و مخصوصا روزهای پایانی سال، به دلیل افزایش تقاضا قیمت کاغذ، خدمات چاپی و سایر ملزومات تولید سررسید سیر صعودی به خود می گیرد. از آنجا که اغلب تولید کنندگان سررسید در محاسبه قیمت سررسید (مخصوصا در مورد سفارشات اختصاصی)، قیمت روز این موارد را در نظر می گیرند، سفارش زود هنگام موجب صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد.

افزایش گزینه ها
در روزهای پایانی سال، انبار اغلب تولید کنندگان معتبر سررسید از برخی از مدل های تولید شده خالی شده و سفارشات مربوط به این مدل ها پذیرفته نمی شود. لذا خریدارای که بموقع نسبت به ثبت سفارش خود اقدام می کنند، گزینه هایی بیشتری برای انتخاب پیش رو دارند.

پرداختن بیشتر به جزئیات
در صورت سفارش بهنگام سررسید، فرصت بیشتری برای مواردی از قبیل طراحی لت های گلاسه، انتخاب نوع جلد و سایر جزئیات وجود دارد. این موضوع در مورد سفارش سررسیدهای اختصاصی که دارای ویژگی های خاص هستند اهمیت بیشتری پیدا می کنند.

افزایش قدرت چانه زنی
تولید کنندگاه معتبر سررسید در هفته های پایانی سال با حجم انبوهی از سفارشات همزمان روبرو می شود که (در صورت تعهد به تحویل به موقع سفارشات)، برخی از این سفارشات را نمی پذیرند. لذا چنانچه سفارش شما خاص بوده و یا دارای حجم بالایی است، بهتر است با مراجعه بموقع به تولید کننده مورد نظر، قدرت چانه زنی خود در مورد قیمت و ویژگی های خاص سفارش را افزایش دهید.

دریافت به موقع سفارش
یکی از دلایل عمده عدم تحویل بموقع سفارش از سوی تولید کنندگان، تعلل مشتری در ثبت سفارش می باشد. گرچه اغلب تولید کنندگان متعهد، از دریافت سفارشاتی که امکان تحویل آن مطابق با زمان بندی مورد نظر مشتری وجود ندارد امتناع می کنند، اما برخی از تولید کنندگان این نوع از سفارشات را پذیرفته و با تاخیر در تحویل، سفارش دهنده را با مشکل مواجه می کنند. لذا بهتر است سفارش دهنده جانب احتیاط را رعایت کرده و با ثبت به موقع سفارش (مخصوصا سفارشات با تیراژ بالا)، خود را از دریافت بموقع آن مطمئن سازد.

سررسید, آپادانا

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین