سالنامه آپادانا

کاغذ مورد استفاده در سالنامه

کاغذ داخل سالنامه در اکثر مواقع کاغذ تحریر 70گرم سفید است. برخی از مشتریان برای سالنامه خود کاغذ تحریر 80گرم سفارش می‌دهند که کمی ضخیم‌تر است.

کاغذ تحریر کرم
از کاغذ تحریر با رنگ کرم نیز در تولید سالنامه استفاده می‌شود. سالنامه تولید شده با کاغذ کرم کمی گران‌تر از کاغذ سفید است. کاغذ کرم ظاهری نفیس به سالنامه می‌دهد و در نگاه استفاده کننده با ارزش‌تر به نظر می‌آید.

کیفیت کاغذ تحریر
کیفیت کاغذ تحریر مورد استفاده در سالنامه به کشور سازنده آن وابسته است. کاغذ سالنامه‌های ارائه شده در ایران عموما از دو کشور اندونزی و چین وارد می‌شود. در این بین کاغذ اندونزی دارای بالاترین کیفیت بوده و از لطافت و تراکم بالاتری برخوردار است اما کاغذهای چینی کیفیت کمی داشته و علاوه بر اینکه ظاهری نامرغوب به سالنامه می‌دهد، در عملیت چاپ نیز مشکلات فراوانی ایجاد می‌کند.

کاغذ گلاسه
برخی از تولیدکنندگان برای تولید مدل‌های نفیس سالنامه خود از کاغذ گلاسه 100 تا 135 گرم استفاده کرده و آن را چهار رنگ چاپ می‌کنند. این نوع سالنامه بسیار گران قیمت بوده و به لحاظ وزنی نیز سنگین‌تر هستند. این نوع سالنامه برای سفارش با تیراژ بالا به‌صرفه نیست.

سالنامه, سررسید, آپادانا, کاغذ

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین