سالنامه آپادانا

سالنامه دستیار مهندس چیست؟

سالنامه دستیار مهندس همانطور که از نام آن پیداست به عنوان منبع کمکی مهندسین به کار می رود.

قطع سررسید دستیار به طور عمده اروپایی بوده و با صحافی فنردوبل عرضه می‌شود ولی سررسید دستیار مهندسی در سایز وزیری و حتی با صحافی دوختی نیز توسط برخی همکاران تولید می‌گردد.

ساختار سالنامه دستیار مهندس به صورت زیر است:
صفحات ابتدایی که همانند تمام سررسیدها اطلاعات تحویل سال، اطلاعات دارنده سالنامه، سال در یک نگاه و این قبیل اطلاعات قرار می گیرد.
صفحات بعدی به صورت هفته شمار (هفته در یک صفحه)، ماه شمار (ماه در یک صفحه) و ماه در دو صفحه تا انتهای سال فرم بندی می شود.
پس از صفحات تقویم بسته به تعداد فرم های سررسید و هفته/ماه شمار بودن آن 50 تا 100 صفحه به صورت یادداشت و با تقویم خام (به صورت / / 13) طراحی می گردد و در برخی سررسیدها نیز تعدادی صفحه شطرنجی ترسیم پس از این صفحات قرار می گیرد.
فرم های انتهایی سررسید مربوط به اطلاعات مهندسی می باشد که به طور عمده اطلاعات فنی و مهندسی رشته عمران از قبیل جدول اجرایی و محاسباتی سازه های فولادی، راهنمای اتصالات سازه های فولادی، جدول اجرایی و محاسباتی سازه های بتن آرمه، جدول اجرایی و محاسباتی تاسیسات الکتریکی، جرم واحد سطح اجزای ساختمان و … در این نوع سالنامه قرار می‌گیرد؛ اما بسته به نوع سفارش مشتری اطلاعات فنی رشته برق و حتی رشته معماری در سالنامه دستیار مهندس قرار می گیرد.
صفحات آخر سررسید نیز همانند سایر انواع سررسید شامل دفتر تلفن و یا اطلاعات تکمیلی می شود.

انواع سررسید دستیار مهندسی:
از نظر جلد انواع جلدهای معرفی شده برای این نوع سررسید استفاده می شود که تولید نوع چرم و جیر آن در سال های اخیر رونق بیش تری داشته است.
دستیار مهندسی جلد جیر
سررسید دستیار مهندسی پوست ماری
داخله دستیار مهندسی ماه در دو صفحه
از نظر نوع کاغذ عمده دستیار مهندس های بازار با کاغذ کرم تولید و عرضه می گردد و در موارد کمی از کاغذ تحریر سفید استفاده می شود.
سالنامه دستیار مهندسی برخلاف نوع نامگذاری که آن را مختص مهندسین معرفی می‌کند به دلیل داشتن صفحات یادداشت و تقویم خام مورد استقبال طیف وسیعی از مشتریان قرار گرفته و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

سالنامه, سررسید, آپادانا, صحافی, جلد, کاغذ

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین