سالنامه آپادانا

انواع تقویم رومیزی

تقویم رومیزی انواع مختلفی دارد که در ادامه به انواع آن می‌پردازیم:

1- تقویم رومیزی اداری:
این نوع تقویم رومیزی آپادانا غالباً در ابعاد 8.5×12 سانتی متر و به شکل روز شمار تهیه می‌شود؛ که تقویم شمسی،میلادی و قمری را در هر صفحه دارد و هر صفحه شامل مناسبات همان روز هم هست. صحافی بکار رفته در آن بصورت پانچ است که یک حلقه در بالا و یک حلقه در پایین تقویم ایجاد شده و بر روی پایه‌های مخصوص آن نصب می‌گردد. کاربرد این تقویم یادداشت فعالیت‌های روزانه و مشاهده مناسبت‌های هر روز است. جنس کاغذ بکار رفته در این نوع تقویم تحریر 70 گرم سفید است. برای تعداد کم این تقویم صفحه اول برای تبلیغات مشتری مورد استفاده است ولی در تعداد زیاد قابلیت چاپ لوگو در تمامی صفحه‌ها وجود دارد.

2- تقویم زیردستی:
ابعاد استاندارد این تقویم 35×50 ، 30×45 و A3 و معمولاً هفتگی است. گارد این تقویم عموماً چرم، فوم، طلق، چوب و یا گالینگور است که ورق‌ها بصورت فنری به پایه متصل می‌شود. تبلیغات به شکل طلاکوب، داغی و لیزری جهت تیراژهای کم و چاپ در تمام صفحات برای تیراژهای بالا است.

3- تقویم رومیزی پایه دار:
این نوع تقویم رومیزی رایج‌ترین مدل تقویم است که عموماً به شکل ماه شمار یا هفته شمار تهیه می‌شود. کاغذ گلاسه در اوزان مختلف و استفاده از یو وی موضعی برای روکش متداول است. البته استفاده از کاغذ تحریر هم در برخی موارد مورد استفاده است. رایج‌ترین پایه برای این تقویم سلفون است. تبلیغات این تقویم روی کاغذ گلاسه، مقوا، چرم و گالینگور برای جلوه بهتر است. برای صرفه بهتر اقتصادی بجای استفاده از مقوا مرغوبمی‌توان روی کاغذ چاپ را انجام داد ضمن اینکه چوب و پلکسی هم در تهیه پایه بکار می‌رود.

4- تقویم رومیزی یادداشت دار:
در این تقویم برگه یادداشت بصورت سر چسب به هم متصل شده‌اند و به پایه اضافه می‌گردد.


5- سایر انواع تقویم رومیزی رومیزی:
با در ن ظر گرفتن خواسته بازار مصرف قابلیت تولید انواع دیگر تقویم رومیزی در آپادانا وجود دارد اما معمول‌ترین آنها در بالا ذکر شد.

آپادانا, چاپ, تقویم, تقویم شمسی, کاغذ

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین