سالنامه آپادانا

هدایای تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی کالاهایی هستند که عمدتاً بر روی آن‌ها نام تجاری، لوگو (آرم) یا شعار قرار می‌گیرد.

هدایای تبلیغاتی به منظور استفاده در بخش بازاریابی (Matketing) و به منظور استفاده در برنامه ارتباط گرفتن با مشتریان استفاده می‌گردند. این هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها و کنفرانس اهدا می‌شوند تا نام یک شرکت یا سازمان، برند یا یک اتفاق خاص را در میان مخاطبان ترویج کنند. اهدای هدایای تبلیغاتی عموماً بخشی از کمپین تبلیغاتی چریکی (پارتیزانی) به حساب می‌آید.
برگرفته از ویکی پدیا

هدیه تبلیغاتی عموما بصورت یک یادآور و یادگاری از نشان تجاری، برند و یا کسب و کار شماست که به جامعه ارائه می‌کنید؛ این جامعه متشکل از مشتریان فعلی شما و یا مشتریان احتمالی شما در آینده خواهند بود. هدایای تبلیغاتی عامل ترویج سازمان و یا برند و حتی کسب و کار شما در بین بازار هدفتان است و نقش بسیار مهمی در شناسایی شما با خدماتی که در صنف خود ارائه می‌کنید، دارد.
با این تفاسیر چیزی که به عنوان هدیه می‌خواهید ارائه کنید می‌بایست که دارای حداقل‌ها و استاندارهایی باشد، مثلا خلاقیت در آن‌ها دیده شود و علاوه بر حفظ زیبایی ظاهری ارتباط مفهومی هم با خدمات شما داشته باشد. اگر هدیه شما شاخص‌های حداقلی را داشته باشد خواهد توانست مخاطب را به وجد آورد و دیدگاه مثبتی از شما در ذهنش ایجاد کند.
هدایای تبلیغاتی می‌تواند شامل مواردی چون: سالنامه و سررسید خودکار و امثال آن، جا کلیدی، تقویم، اشیائی مانند لیوان و سایر موارد باشد.

سالنامه, سررسید, آپادانا, تقویم, هدایای تبلیغاتی

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین