سالنامه آپادانا

ست مدیریتی

سالنامه آپادانا عرضه کننده محصولات تبلیغاتی و سررسید بصورت عمده در کشور است، ست مدیریتی یکی از خدمات این مجموعه است.

هدایای تبلیغاتی سالنامه آپادانا شامل ست مدیریتی، خودکار، جاکارتی و نیم ست‌های هدیه است که در این مقاله به تشریح ست مدیریتی می‌پردازیم.
ست مدیریتی جزو هدایای نفیس تبلیغاتی محسوب می‌شود و معمولا جهت هدیه به مدیران و افراد مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که بسته بندی شیک که در آن چهار یا پنج تکه هدیه تبلیغاتی نفیس وجود دارد برای هدیه دادن به افراد عادی بکار نمی‌رود.
انتخاب هدایای داخل ست به عهده سفارش دهنده است و می‌تواند از میان هدایای تبلیغاتی آپادانا انتخاب کند ولی بطور معمول سالنامه و خودکار جزء تفکیک ناپذیر ست مدیریت است. در کنار هدایای تبلیغاتی آپادانا موارد خاصی چون هدفون بی سیم، ساعت مچی و ... نیز وجود دارد که صرفا مخصوص ست مدیریتی تهیه شده و در غالب هدیه تکی ارائه نمی‌شود.
سالنامه آپادانا برای راحتی بیشتر مشتریان دو ست مدیریتی بصورت پیش فرض طراحی کرده که جهت مشاهده آن به ست مدیریتی مراجعه کنید.

آپادانا, هدایای تبلیغاتی, ست مدیریتی

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین