سالنامه آپادانا

انواع لوح تقدیر

در مقالات قبلی سالنامه آپادانا به معرفی و توضیح لوح تقدیر پرداخته شد و انواع جلدهای گوناگون آن معرفی شد؛ حال بررسی اینکه بطور کلی چند نوع لوح تقدیر مختلف در بازار موجود است، خالی از لطف نیست. در ادامه به معرفی انواع آن خواهیم پرداخت:

لوح تقدیر جعبه ای:

در لوح تقدیر جعبه ای، متن تقدیرنامه بصورت حکاکی و اسید کاری بر روی فلز، لمینیت، چوب و چرم چاپ می‌شود و سپس در جلد چرمی، جیر و یا گالینگور قرار می‌گیرد. برای لوکس بودن این تقدیرنامه می‌توان از فلز برنج با روکش طلا استفاده کرد.

 

لوح تندیس:

لوح تندیس یک نماد و یا سمبل یک رویداد است که برای سپاس گزاری اهدا می‌گردد. معمولا یک تندیس به شکل نماد آن رویداد (همایش یا جشنواره) در کنار متن تقدیرنامه به مدعوین اعطا می‌گردد.

 

لوح تقدیر کتابی (لوح تقدیر گالینکور):

 لوح تقدیر کتابی که اکثرا مورد استفاده قرار میگیرد جنبه معمول تری نسبت به سایر تقدیرنامه ها دارد و در اکثر مراسمات سازمانی و آکادمیک مورد استفاده قرار میگیرد؛ نسبت به موارد قبلی هزینه کمتری هم دارند.
متن آن روی کاغذ یا مقوا چاپ میشود و در جلد صحافی دار قرار میگیرد که جنس آن میتواند گالینگور، جیر، چرم و ... باشد. لوح تقدیر کتابی انواع مختلف دارد که در زیر مشاده میفرمایید:

لوح تقدیرمقوایی
لوح تقدیر جعبه دار اعلاء
لوح تقدیر چوبی یا فلزی با جعبه اعلا
لوح تقدیر بافت پارچه
لوح تقدیر سرامیکی جعبه دار
لوح تقدیرساعت دار

آپادانا, لوح تقدیر, جلد لوح تقدیر, لوح تقدیر گالینگور, لوح تقدیر جیر, لوح تقدیر ترمو

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین