سالنامه آپادانا
قیمت لوح تقدیر

قیمت لوح تقدیر

قیمت لوح تقدیر بسته به نوع آن متفاوت است و عوامل مختلفی هستند که بر قیمت لوح تقدیر یا قیمت تقدیرنامه تأثیر می‌گذاند که سالنامه آپادانا در اداه به این موارد می‌پردازد تا جهت سفارش لو تقدیر اطلاعات خوبی ارائه کند.

عوامل مؤثر بر قیمت لوح تقدیر:


1 جلد لوح تقدیر

اصلی ترین گزینه برای تعیین قیمت لوح تقدیر جلد آن است؛ جلد می‌تواند گالینگور باشد که هزینه بالای دارد، میتواند از سایر جلدهای معرفی شده باشد که قیمت متفاوتی دارد. جهت مشاهده توضیحات بیشتر به مقاله جلد لوح تقدیر مراجعه نمایید.

 


2 جنس لوح تقدیر

منظور از جنس لوح تقدیر، جنس برگه یا ورقه‌ایست که متن تقدیرنامه برای روی آن چاپ شده که اگر پلاک فلزی نباشد هزینه زیادی ندارد؛ یعنی اگر مقوا و کاغذ باشد هزینه چندانی ندراد اما اگر پلاک فلزی باشد بسته به جنس پلاک قیمت متغیری دارد.

 


3 تیراژ لوح تقدیر

این مورد در تیراژهای بالا باعث کاهش هزینه تمام شده هر لوح تقدیر می‌شود که بیشتر برای سازمان‌ها و مدارس مناسب است.

 


4 هزینه خدمات

منظور از هزینه خدمات، بهایی است که مجموعه‌های ختلف جهت تولید لوح تقدیر از شما درخواست می‌کنند. تعرفه خدمات مجموعه ها متفاوت است اما اینجا در سالنامه آپادانا نرخ مصوب جهت خدمات مختلف از جمله تولید لوح تقدیر تنظیم شده است که در وهله اول به مشتریان اعلام می‌گردد.

آپادانا, جلد لوح تقدیر, لوح تقدیر گالینگور, لوح تقدیر جیر, لوح تقدیر ترمو, طراحی لوح تقدیر, قیمت لوح تقدیر

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین