سالنامه آپادانا
لوح تقدیر ارزان

لوح تقدیر ارزان

قیمت لوح تقدیر از اصلی‌ترین فاکتورهای هر خریداری برای خرید لوح تقدیر است، برای خرید عمده لوح تقدیر تفاوت قیمت چشمگیر خواهد بود به همین علت سازمان‌ها یا مراکزی که خرید عمده لوح تقدیر انجام می‌هند قیمت لوح تقدیر را یکی از معیارهای اصلی قرار می‌دهند.

 

لوح تقدیر ارزان

ارزان بودن لوح تقدیر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که با متریال استفاده شده در تولید لوح تقدیر در ارتباط هستند؛ برخی از این عوامل شامل: نوع جلد لوح تقدیر، طراحی لوح تقدیر، هزینه کارگاه و جزئیات ظاهری مثل چسب و ... . هر چقد که بخواهیم می‌توان لوح تقدیر ارزان‌تری تولید کرد؛ از کاهش کیفیت جلد گرفته تا کاهش کیفیت چسب مصرفی و ... که در بازار ایران بسیار دیده می‌شود که همکاران ما در حال انجام آن هستند. اما هدف سالنامه آپادانا هیچ تولید ارزان قیمت نبوده و حاضر به فدا کردن کیفیت در جهت کاهش کمیت نیست.

 

 

لوح تقدیر اقتصادی

سالنامه آپادانا توانایی تولید مرغوب ترین سفارشات لوح تقدیر را دارد و امکان تولیدات مرغوب لوح تقدیر با تیراژ بالا را نیز دارد ولی برای کاهش قیمت و کاهش کیفیت حد و مرز مشخصی دارد؛ سیاست کاری و خط مشی مجموعه بر آن است که تولیدات بی کیفیت و استفاده از متریال خارج از استاندارد و در نهایت ارائه محصول ارزان اما با کیفیت پایین ارزش‌های آپادانا را زیر سوال می‌برد و وجهه کاری مجموعه را به چالش می‌کشد. به همین دلیل سالنامه آپادانا اقدام به تولید لوح تقدیر اقتصادی و نه ارزان قیمت نموده است، تفاوات این دو در این ایت که حد و مرز کیفیت مشخص شده است و کار بی کیفیت به مشتری تحویل داده نمی‌شود.

آپادانا, لوح تقدیر, جلد لوح تقدیر, قیمت لوح تقدیر, سفارش لوح تقدیر, لوح تقدیر ارزان

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین