سالنامه آپادانا
بازار لوح تقدیر-سالنامه آپادانا

بازار لوح تقدیر

مدت‌ها است که در سازمان‌ها برای تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل به آن‌ها لوح تقدیر اهدا می‌شود، بنابراین بازار این هدیه در بین اداره‌جات، در هر دوره بسیار گرم است به گونه‌ای که اکثر آن‌ها به دنبال مجموعه‌‌ی متنوعی از لوح تقدیر ارزان، شیک و با طرح‌های متفاوت هستند که امکان انتخاب بهترین لوح تقدیر را برایشان فراهم کند.

لوح تقدیر

لوح تقدیر یک هدیه مناسب برای ادای تشکر و احترام به فرد یا افرادی خاص است. همیشه انتخاب بهترین لوح تقدیر با قیمت و ظاهر خوب دغدغه‌ی کادر تدارکات و اجرایی سازمان‌ها بوده‌است. همچنین کیفیت کار باید به گونه‌ای باشد که فرد دریافت‌کننده بتواند تا مدت‌ها از آن به رسم یادبود نگهداری کند. سایت سالنامه آپادانا به مشتریان خود این امکان را می‌دهد که با مشاهده قیمت لوح تقدیر، متناسب با بودجه‌ی خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

جلد لوح تقدیر

برای اهدای تقدیرنامه، آن را در جلد قرار می‌دهند تا ظاهر زیبا و مناسب‌تری داشته باشد. جلد لوح تقدیر انواع مختلفی دارد که از بین آن‌ها می‌توان به لوح تقدیر گالینگور، لوح تقدیر ترمو و لوح تقدیر جیر اشاره کرد. جلد گالینگور دارای دو نوع ایرانی و خارجی است که قیمت گالینگور ایرانی در برابر مشابه خارجی آن اقتصادی محسوب می‌شود و ارزان‌تر است. ترمو نیز نوعی چرم مصنوعی است که بعد از عملیات داغکوبی ظاهری بسیار زیبا به خود می‌گیرد، همچنین لوح تقدیر جیر نیز نوعی پارچه است که علاوه بر زیبایی، دوام خوبی هم دارد. انواع جلد لوح تقدیر در مجموعه سالنامه آپادانا موجود و قابل سفارش است.

 

لوح تقدیر ارزان

از دیگر عوامل مهم در تهیه جلد تقدیرنامه، قیمت آن است به خصوص زمانی که قرار باشد از این محصول در تعداد بالا خریداری شود، بنابراین توجه خریدار به لوح‌ تقدیر ارزان قیمت جلب می‌شود که به لحاظ اقتصادی برای آن سازمان نیز مقرون به صرفه باشد. یک لوح تقدیر اقتصادی باید علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار باشد که مجموعه سالنامه آپادانا این اطمینان را به شما می‌دهد که لوح تقدیر ارزان می‌تواند بهترین انتخاب به لحاظ کیفیت و ظاهر نیز باشد. مثلا اگر شما لوح تقدیر گالینگور ایرانی را سفارش دهید، هزینه کمتری می‌پردازید اما این مسئله چیزی از کیفیت ارائه شده کم نخواهد کرد.

آپادانا, گالینگور, لوح تقدیر, جلد لوح تقدیر, لوح تقدیر گالینگور, لوح تقدیر جیر, لوح تقدیر ترمو, قیمت لوح تقدیر, سفارش لوح تقدیر, لوح تقدیر ارزان, بهترین لوح تقدیر

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین