سالنامه آپادانا
جلد لوح تقدیر سالنامه آپادانا

جلد لوح تقدیر

جلد لوح تقدیر یک محصول اهدایی است که همراه با تقدیرنامه به افرادی مهم و خاص برای قدردانی از زحماتشان در طول دوره‌ای مشخص داده می‌شود و چه خوب است که این تقدیرنامه در یک محفظه چشم‌نواز و مناسب قرار بگیرد. این جلدها انواع و مدل‌های متفاوتی دارند که با توجه به سلیقه‌ افراد و همچنین موضوع تقدیر، از آن‌ها استفاده می‌گردد.

لوح تقدیر ترمو

همانطور که می‌دانید ترمو یک نوع چرم مصنوعی است، از جلد ترمو در صنعت صحافی زیاد استفاده می‌شود، این نوع جلد در سالنامه‌ها نیز بسیار دیده شده‌است. بعد از انجام عملیات داغکوبی روی ترمو، تبدیل به یک محصول چرمی زیبا و تاحدی سوخته می‌شود که چشم‌نوازی ظاهر آن را دو چندان می‌کند همچنین باید توجه کرد که این سوختگی تنها در لوح تقدیر با جلد ترمو امکان‌پذیر است و دیگر چرم‌های مصنوعی این مزیت را ندارند. لوح تقدیر ترمو یکی از رایج ترین انتخا‌ب هایی است که برای جلد لوح تقدیر مورد توجه قرار گرفته و سالنامه آپادانا هم این نوع جلد را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

 

لوح تقدیر گالینگور

گالینگور نوع دیگری ‌از جلد لوح تقدیر است که توسط سالنامه آپادانا به متقضیان ارائه داده ‌می‌شود و دارای دو نوع ایرانی و خارجی است. لوح تقدیر گالینگور ایرانی به جلد کلاسیک معروف شده که نسبت به گالینگور خارجی قیمت ارزان‌تری داشته، برای مجموعه‌هایی با بودجه کم بسیار مقرون به صرفه است. لوح تقدیر با جلد گالینگور خارجی به جلد متالیک شناخته شده و دقت عمل بسیار زیادی در ساخت لایه پی وی سی آن بکار رفته‌است. همچنین طرح‌های بسیار متنوع‌تری نسبت به نمونه‌ ایرانی آن دارد. در صحافی بسیاری از کتاب‌ها و پایان‌نامه‌ها از این نوع جلد سخت استفاده شده‌است.

 

لوح تقدیر جیر

از دیگر خدمات مجموعه سالنامه آپادانا ارائه لوح تقدیر جیر است، جیر نوعی پارچه است که علاوه بر زیبایی، ابهت بسیاری نیز به جلد لوح تقدیر می‌بخشد و همچنین در دراز مدت قابل نگهداری است و نظافت لوح تقدیر با جلد جیر راحت است. همانطور که در بخش لوح تقدیر با جلد ترمو اشاره کردیم از گذشته ایرانیان به صحافی کتاب‌های خود با چرم و پارچه گرایش زیادی داشتند و آثار گرانبهایی نیز با استفاده از این‌گونه صحافی ها به یادگار مانده‌است.

لوح تقدیر, جلد لوح تقدیر, لوح تقدیر گالینگور, لوح تقدیر جیر, لوح تقدیر ترمو, قیمت لوح تقدیر, بهترین لوح تقدیر

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین