سالنامه آپادانا
صحافی لوح تقدیر سالنامه آپادانا

صحافی لوح تقدیر

برای ادای احترام و جلوه بیشتر لوح تقدیر اهدائی به افراد، بهتر است تقدیرنامه صحافی شود. صحافی لوح تقدیر همان انتخاب نوع جلد لوح تقدیر است که با توجه به سلیقه، بودجه و اندازه لوح تقدیر انجام می‌گیرد و سالنامه آپادانا مجموعه‌ای با سابقه‌ درخشان در طراحی، تهیه و تولید انواع جلد برای صحافی تقدیرنامه‌ها به بهترین شکل ممکن با متریال مرغوب است.

جلد لوح تقدیر

لوح تقدیر برای قدردانی از زحمات پرسنل یک اداره و یا افرادی خاص بکار می‌رود. جلد لوح تقدیر مطابق با اندازه لوح تقدیر محفظه‌ای زیبا، چشم‌نواز و مناسب برای این هدیه است. جلد این تقدیرنامه‌ها با توجه به سلیقه‌ و موضوع تقدیرنامه انتخاب شده و از آن‌ استفاده می‌شود. مدل‌های متنوعی برای جلد این محصول وجود دارد که پرطرفدارترین آن‌ها عبارتند از: جلد ترمو که نوعی چرم مصنوعی با ظاهری زیبا است، جلد گالینگور با دو نوع ایرانی و خارجی و قیمتی  اقتصادی و در نهایت لوح تقدیر با جلد جیر که یک نوع پارچه است و لوح تقدیر اهدایی را بسیار خاص جلوه می‌دهد. شما می‌توانید انواع تقدیرنامه با جلدهای گوناگون را به شرکت سالنامه آپادانا سفارش دهید.

 

صحافی

انواع خدمات صحافی و چاپ تقدیرنامه و جلد لوح تقدیر، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در شرکت سالنامه آپادانا ارائه می‌شود. انجام صحافی لوح تقدیر دوام را بالا می‌برد. با صحافی تقدیرنامه علاوه بر زیبایی، احترام بیشتری نیز به دریافت کننده گذاشته می‌شود که مسبب نگهداری این نوع تقدیرنامه در مدت طولانی‌تری توسط افراد خواهد شد. صحافی با توجه به اندازه لوح تقدیر با انواع چرم و پارچه مانند چرم مصنوعی ترمو، گالینگور و همچنین پارچه جیر قابل انجام است و هر کدام از موارد یاد شده در نوع خود باعث دوام و زیبایی این محصول اهدایی می‌شود.

 

لوح تقدیر

از گذشته تا کنون برای قدردانی از زحمات افراد به آن‌ها لوح تقدیر داده می‌شود. این تقدیرنامه‌‌ها معمولا همراه با یک جلد به صورت صحافی شده در اختیار افراد قرار می‌گیرند. همان گونه که اشاره شد جلد با جنس‌های گوناگونی مانند ترمو، جیر و... وجود دارد که با توجه به اندازه لوح تقدیر برای آن ساخته و تولید می‌شوند. اگر شما به دنبال مجموعه‌ای متنوع از انواع تقدیرنامه اهدائی هستید با سالنامه آپادانا در ارتباط باشید و سفارش خود را مطابق با بودجه‌تان ثبت کنید.

آپادانا, صحافی, لوح تقدیر, جلد لوح تقدیر, طراحی لوح تقدیر, قیمت لوح تقدیر, صحافی لوح تقدیر

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین