سالنامه آپادانا
تولید دفاتر فانتزی سالنامه آپادانا

تولید دفاتر فانتزی

استفاده از دفتر فانتزی نسبت به سایر دفاتر دانش آموزان طرفدار بیشتری دارد. در جلد دفتر فانتزی،‌ طرح‌های زیبا و متنوعی بکار می‌رود و این امر موجب شده تا بیشتر دفاتر دانش آموزان از نوع فانتزی باشد. تولید دفاتر فانتزی در سالنامه آپادانا با بهترین کیفیت صورت گرفته و فروشگاه‌های لوازم التحریر می‌توانند خرید عمده دفتر فانتزی را از مجموعه ما، در دستور کار قرار دهند.

 

دفاتر تحصیلی

دانش آموزان و دانشجویان زیادی با آغاز سال تحصیلی، به استفاده از دفاتر تحصیلی برای یادداشت برداری، جزوه نویسی و نوشتن مشق‌هایشان می‌پردازند. دفاتر تحصیلی موجود در سالنامه آپادانا شامل دفتر فانتزی صد برگ، ۸۰ برگ، ۶۰ برگ، ۵۰ برگ و ۴۰ برگ بوده و دارای کیفیتی غیر قابل مقایسه با سایر دفاتر موجود در بازار است. این دفاتر شامل طرح‌های کلاسیک و کودکان بوده و جنس جلد دفتر فانتزی از طلق است. صحافی دفتر تحصیلی به دو صورت صحافی فنری ته چسب و صحافی فنری انجام می‌شود. می‌توانید برای اطلاع دقیق از طرح‌ها و رنگ‌های موجود و ثبت سفارش برای خرید عمده دفاتر فانتزی با کارشناسان مجموعه تماس برقرار کنید.

 

 

سال تحصیلی۹۹-۱۴۰۰

در سال تحصیلی۹۹-۱۴۰۰ مانند سایر سالها نیاز به دفتر تحصیلی و تولید دفاتر فانتزی برای استفاده‌ی دانش آموزان به قوت خود باقی است. دفاتر دانش آموزان نسبت به دانشجویان از طرح‌های متنوع‌تری متناسب با گروه سنی آن‌ها برخوردار است به همین علت در سالنامه آپادانا جلد دفتر فانتزی شامل دو طرح کلاسیک و کودکان است. انتخاب دفتر مشق برای دانش آموزان اهمیت زیادی دارد زیرا زیبایی این دفتر دانش آموز را به انجام تکالیف خود تشویق می‌کند بنابراین انتخاب طرح مناسب برای خرید دفاتر تحصیلی یک عامل مهم در درس خواندن دانش آموز به شمار می‌رود.

 

 

خرید عمده دفتر فانتزی

با نزدیک شده به سال تحصیلی۹۹-۱۴۰۰ فروشگاه‌های لوازم التحریر در سطح محلات و مناطق شهری برای ارائه خدمات به دانش آموزان و دانشجویان افدام به خرید عمده دفاتر فانتزی مانند دفتر فانتزی صد برگ در طرح‌های مختلف، می‌کنند تا پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشند. تولید دفاتر فانتزی در سالنامه آپادانا در انواع طرح‌های پسرانه و دخترانه انجام گرفته تا همه دانش آموزان دختر و پسر متناسب با سلیقه خود این دفاتر را خریداری کنند. مجموعه ما برای خرید عمده دفتر فانتزی، تخفیفات خوبی را در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر از نحوه خرید عمده می‌توانید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

دفتر فانتزی, دفتر تحصیلی, دفتر مدارس

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین