سالنامه آپادانا
سررسید اختصاصی سالنامه آپادانا

سررسید اختصاصی

بسیاری از سازمان‌های خصوصی و دولتی تمایل به تهیه سررسید اختصاصی برای کارکنان خود دارند به گونه‌ای که در طراحی سررسید آرم یا لوگو سازمان به وضوح قابل رویت باشد. تولیدکنندگان سالنامه اختصاصی را معمولا در تیراژ بالا طراحی و تولید می‌کنند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت سررسید ۱۴۰۰ و خرید عمده سررسید با مجموعه سالنامه آپادانا تماس بگیرید.

 

چاپ سررسید اختصاصی

در چاپ سررسید اختصاصی شما قادر هستید مواردی مانند جنس کاغذ، نوع متریال و جلد سالنامه را انتخاب کرده و به تولید کننده اعلام کنید. از آن‌جایی که سالنامه‌ها قبل از سال جدید چاپ می‌شوند،‌ اگر قصد خرید سالنامه ۱۴۰۰ و یا به طور کلی خرید عمده سررسید را دارید بهتر است تا قبل یا اواسط دی ماه سفارشات خود را در سالنامه آپادانا به ثبت برسانید. چاپ سررسید اختصاصی برای حجم های بالا انجام می‌شود بنابراین اگر به تعداد متوسطی سالنامه اختصاصی نیاز دارید بهتر است یکی از سررسیدهای از پیش طراحی شده تولیدی را انتخاب کرده و سفارش دهید.

 

 

سالنامه ۱۴۰۰

سالنامه ۱۴۰۰ به دو صورت سالنامه اختصاصی و عمومی، انواع مختلفی مانند وزیری، سلطانی، اروپایی و ... دارد که با توجه به سلیقه مشتریان تولید می‌شود. قیمت سررسید ۱۴۰۰ نیز با توجه به نوع متریال استفاده شده تعیین می‌گردد، قیمت سررسید ۱۴۰۰ با سبک حافظ وزیری با جنس ترمو نفیس، گران قیمت‌ترین محصول‌ در بخش سالنامه‌ به حساب می‌آید. با سفارش به موقع برای خرید سالنامه ۱۴۰۰ دیگر دغدغه‌ای درباره تاریخ تحویل سالنامه اختصاصی یا سررسید عمومی نخواهید داشت. شرکت سالنامه آپادانا برای خرید عمده سررسید گزینه‌های متنوعی را در اختیار شما عزیزان قرار داده که می‌توانید با مراجعه به سایت و یا تماس با کارشناسان فروش مجموعه از این خدمات مطلع شوید.

 

 

سالنامه اختصاصی

به سالنامه‌ای که افراد بتوانند مشخصاتی مثل نوع جلد، طراحی و غیره را تماماً تعیین کرده و به تولید کننده سفارش دهند، سالنامه اختصاصی گفته می‌شود. از این سالنامه بیشتر در سازمان‌های بزرگ استفاده شده و بعضی اوقات جنبه تبلیغاتی نیز برای آن سازمان دارد. در صفحات ابتدایی و یا انتهایی سررسید اختصاصی می‌توان اطلاعات مهمی را درباره حوزه کاری سازمان سفارش دهنده و یا پروژه‌های انجام شده توسط آن‌ها را در قالب تصاویر، جدول و نمودار قرار داد. سالنامه اختصاصی تا کنون به عناوین مختلفی طراحی و تولید شده مانند سالنامه مهندسی، سالنامه پزشکی، سررسید آموزشی و ... .

سالنامه, سررسید, آپادانا, سالنامه 1400, سررسید 1400, سررسید اختصاصی

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین