سالنامه آپادانا
تقویم رومیزی اداری سالنامه آپادانا

تقویم رومیزی اداری

تقویم رومیزی اداری یکی از محصولات پرکاربرد در محیط‌ها و سالن‌های اداری است که توسط سالنامه آپادانا با استفاده از بهترین متریال به صورت اختصاصی و عمومی برای شما عزیزان طراحی می‌شود. سازمان‌های دولتی و خصوصی می‌توانند از انواع تقویم رومیزی به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مراجعین و پرسنل خود استفاده کنند. لازم به ذکر است که علاوه بر کیفیت، قیمت تقویم رومیزی در مجموعه ما کاملاُ اقتصادی تعیین شده است.

 

 

انواع تقویم رومیزی

تقویم های پایه دار در مدل‌های مقوایی، پایه سخت، پلکسی، چوبی و بدون پایه از انواع تقویم رومیزی هستند که به تناسب تقاضای سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف دولتی و خصوصی در مجموعه سالنامه آپادانا در تیراژ مختلف طراحی و تولید می‌شود. انواع تقویم رومیزی همانگونه که پیداست به منظور قرارگیری روی میز یا مکان‌هایی به جهت یادآوری تاریخ‌ و قرارهای مهم طراحی شده. است و تقویم های رومیزی تولید شده در مجموعه ما متشکل از طرح‌هایی مانند طرح مینیاتور، جام، نقاشی آبرنگ، نقاشی جهانگردی، تقویم رومیزی مدیریتی و ... می‌باشد. به منظور آگاهی از هزینه و شرایط ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را برای تهیه محصول با طرح و کیفیت مورد نظر راهنمایی کنند.

 

 

صحافی تقویم رومیزی

به نحوه مرتب سازی صفحات تقویم و سررسیدها با استفاده از روش‌های مختلف و مناسب، صحافی گفته می‌شود. این نحوه قرار گرفتن صفحات در تقویم رومیزی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است زیرا ترتیب صحیح و بهره‌مندی از صحافی مناسب، در جذب و جلب توجه مخاطب به تقویم تاثیر بسزایی دارد. در سالنامه آپادانا انواع صحافی تقویم رومیزی با توجه به نوع این محصول صورت می‌پذیرد، کافی است طرح و مدل دلخواه خود را معین کنید تا طراحان و نیروی کار ما بهترین محصول را با قیمتی مناسب به دست شما برسانند.

 

 

قیمت تقویم رومیزی

با توجه به مدل، طرح، صحافی، نوع کاغذ، مقوا، فلزی و عواملی بسیار زیاد دیگری قیمت تقویم رومیزی تعیین می‌شود.در واقع وجود تفاوت قیمت در مدل‌های مختلف این محصول نیز به دلیل تغییر در نوع متریال استفاده شده در آن‌ها است. مجموعه سالنامه آپادانا با سنجش نیاز مشتری و تقاضای زیاد برای تهیه این محصول، مقرون به صرفه ترین قیمت تقویم رومیزی را برای محصولات در نظر گرفته است و مشتریان مانند فروشگاه‌ها و سازمان‌ها می‌توانند محصولی با سطح کیفی بسیار بالا اما با قیمتی مناسب را تهیه و از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی در اداره‌ها استفاده کنند.

تقویم رومیزی

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین