سالنامه آپادانا
طرح های سالنامه ۱۴۰۰ سالنامه آپادانا

طرح های سالنامه ۱۴۰۰

 تنوع طرح های سالنامه 1400 در مجموعه ما باعث شده تا سالنامه های جدید، یک هدیه مناسب در آستانه سال نو محسوب شوند. بسیاری از سازمان ها با تهیه سالنامه ۱۴۰۰ برای مدیران، پرسنل و مراجعین به تبلیغ زمینه کاری خود می‌پردازند. بدین جهت از انواع سالنامه می‌توان به عنوان هدیه تبلیغاتی 1400 یاد کرد. سالنامه آپادانا با فروش عمده سالنامه ۱۴۰۰، آماده ثبت سفارش مشتریان عزیز می‌باشد.

 


سالنامه ۱۴۰۰

یکی از مهم ترین موارد استفاده از همه‌ی سالنامه ها به ویژه سالنامه ۱۴۰۰، ثبت وقایع با اهمیت برای جلوگیری از فراموشی در انجام امر یا اموری خاص است. اهدای انواع سالنامه اختصاصی و عمومی می‌تواند گزینه مناسبی برای هدیه تبلیغاتی ۱۴۰۰ باشد زیرا طرح سالنامه ویژه 1400 در مجموعه سالنامه آپادانا از تنوع بسیار زیادی برخوردار است و مشتریان عزیز می‌توانند با سفارش سالنامه 1400 برای مدیران، کارمندان و اعضای یک ارگان، علاوه بر تبلیغ فعالیت خود یک محصول پرمصرف و مناسب را در آستانه سال جدید به افراد هدیه کنند و تولیدی ما با فروش عمده سالنامه 1400 این امکان را برای شما فراهم کرده است.

 


سالنامه های جدید

اگر قرار است که از سالنامه های جدید به عنوان هدیه تبلیغاتی ۱۴۰۰ استفاده کنید، بهتر است که در انتخاب طرح سالنامه ویژه 1400 دقت بیشتری داشته باشید زیرا جذابیت طرح سالنامه های جدید باعث می‌شود تا افراد بیشتری تمایل به شناخت و همکاری با شما پیدا کنند. سالنامه آپادانا برای افراد، ارگان و سازمان‌ها امکانی را فراهم کرده است تا بتوانند به صورت عمده و به تعداد مورد نیاز انواع سالنامه 1400 برای مدیران خود و سایر افراد تهیه کنند. برای اطلاع از موجودی، قیمت و همچنین ثبت سفارشات خود در خصوص سالنامه های جدید، ابتدا سایت را مطالعه کرده و سپس با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 


طرح جدید سالنامه

سالنامه آپادانا طراح و تولید کننده سررسید ‌های متنوعی مانند سررسید اروپایی، اروپایی طرح سیاه قلم، طرح پوست مار، رقعی، رقعی لبه دار قفلی، پارچه‌ای، وزیری، دستیار هفتگی و ... می‌باشد و انواع طرح جدید سالنامه ها را جهت بازدید عموم در سایت مجموعه به اشتراک می‌گذارد. لازم به ذکر است که کارشناسان مجموعه، با معرفی طرح جدید سالنامه، شما را در انتخاب طرح سالنامه ویژه ۱۴۰۰ یاری خواهند کرد تا این هدیه تبلیغاتی بیشترین کارایی را جهت معرفی زمینه کاری شما عزیزان داشته باشد.

سالنامه, آپادانا, سررسید 1400

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین