سالنامه آپادانا
فروش ویژه سالنامه سالنامه آپادانا

فروش ویژه سالنامه

 مجموعه سالنامه آپادانا با نزدیک شدن به آغاز سال جدید اقدام به فروش ویژه سالنامه کرده است. در این طرح ویژه امکان خرید و ثبت سفارش برای تهیه انواع سالنامه 1400، یعی سررسید اختصاصی و یا عمومی وجود دارد. برای استفاده از سررسید 1400 به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می‌توانید ضمن بهره‌مندی از تخفیف ویژه سالنامه آپادانا جهت فروش عمده سالنامه با تخفیف عید، با قیمتی مناسب کار خود را معرفی کنید.

 

 

تخفیف ویژه سالنامه آپادانا

خرید عمده سررسید به ویژه سررسید ۱۴۰۰ برای سازمان‌ها و افرادی که قصد دارند با استفاده از اهدای سالنامه زمینه کاری و خدمات خود را به دیگران معرفی کنند، بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی به نظر می‌رسد. به همین علت سالنامه آپادانا امکانی را فراهم کرده است تا افراد و ارگان‌ها بتوانند با استفاده از تخفیف ویژه سالنامه آپادانا به مناسبت نزدیک بودن سال نو، سفارشات خود را با قیمت بسیار کمتری در مجموعه به ثبت برسانند. بنابراین اگر تصمیم به خرید عمده سررسید دارید، به شما توصیه می‌شود که با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید تا با اطلاع از قیمت سررسید ۱۴۰۰ از تخفیف ویژه سالنامه آپادانا بهره‌مند گردید.

 

 

فروش عمده سالنامه با تخفیف عید

مجموعه ما، سالنامه ۱۴۰۰ را در انواع و مدل‌های متنوع مانند وزیری، اروپایی، رقعی و ... با بهترین کیفیت به بازار عرضه کرده است. قیمت سررسید ۱۴۰۰ در مجموعه ما در مقایسه با کیفیت و طرح‌های زیبایی که دارد، بسیار اقتصادی محسوب می‌شود. فروش عمده سالنامه با تخفیف عید، یک هدیه از طرف سالنامه آپادانا به مشتریان گرانقدر است، امید است که بتوانیم در این وضعیت ناپایدار اقتصادی گامی هرچند کوچک در راستای رفاه حال شما عزیزان برداریم. برای اطلاع از شرایط فروش عمده سالنامه با تخفیف عید می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا شما در این زمینه به صورت کامل راهنمایی کنند.

 

 

قیمت سالنامه 1400

تعیین قیمت سالنامه ۱۴۰۰ به عوامل متعددی مانند قیمت کاغذ، هزینه چاپ، تیراژ، طرح و همچنین مدل سررسید بستگی دارد. اما بنابر اصول اخلاقی و تعهدات مجموعه‌، سالنامه آپادانا جهت رفاه حال و جلب رضایت مشتریان قیمت سالنامه ۱۴۰۰ را نیز مانند سایر محصولات به گونه‌ای به صرفه تعیین کرده است تا افراد و سازمان‌ها برای تهیه این محصول به لحاظ مالی دغدغه‌ای نداشته باشند. شما عزیزان می‌توانید لیست قیمت انواع سالنامه و سررسید را در سایت مطالعه کرده و سپس برای دریافت موجودی و  ثبت سفارشات خود با ما تماس حاصل فرمایید.

 

سالنامه, سررسید, سال نو, سالنامه 1400

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین