سالنامه آپادانا
سالنامه رسمی سالنامه آپادانا

سالنامه رسمی

سالنامه رسمی از هدایایی است که بسیاری از سازمان های دولتی و خصوصی در آستانه سال نو برای مدیران، کارمندان و کلیه پرسنل خود در نظر می‌گیرند و سالنامه آپادانا این سالنامه اداری را با طراحی بسیار زیبا و با استفاده از بهترین متریال موجود برای متقاضیان تولید می‌کند، بدین منظور بسیاری از افراد و اداره‌ها برای تهیه سالنامه ۱۴۰۰ سفارشات خود را نزد ما ثبت می‌کنند.

 

 

سالنامه ۱۴۰۰

سالنامه ۱۴۰۰ توسط سالنامه آپادانا در انواع مختلفی مانند سالنامه عمومی و اختصاصی و سالنامه رسمی طراحی و تولید می‌شوند. یکی از مهمترین کاربرد سالنامه ۱۴۰۰، ثبت تاریخ‌ ها و جلسات درسی و کاری به منظور برنامه ریزی و جلوگیری از فراموشی در انجام کارهای با اهمیت است. هر ساله با نزدیک شدن به سال نوع اکثر ادارات دولتی و خصوصی و بعضاً مشاغل آزاد تصمیم به اهدای انواع سالنامه به کارمندان و مراجعین مطابق با زمینه کاری خود می‌گیرند. امسال نیز مجموعه ما بیش از پیش آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و طراحی انواع سالنامه‌های رسمی و عمومی مطابق با بودجه و سلیقه شماست.

 

 

هدیه تبلیغاتی

به طور کلی هدیه دادن، یکی از زیباترین کارهایی است که افراد می‌توانند در حق یکدیگر انجام دهند، حال اگر این هدیه تبلیغاتی باشد با یک تیر دو نشان خواهند زد. اول اینکه در آغاز سال نو با این هدایا، مهربانی خود را به دیگری ابراز کردند و دوم اینکه توانستند با استفاده از محصولاتی مانند سالنامه، خودکار، تقویم و ... کسب و کار خود را به بهترین شکل به دوستان، کارمندان خود یادآور شوند. تیم متخصص و مجرب سالنامه آپادانا، انواع هدیه تبلیغاتی و متناسب با نوع کار و فعالیت شما را برایتان طراحی و به تعداد مورد نظر تولید خواهد کرد، فقط کافی است جهت ثبت سفارشات خود با ما تماس بگیرید.

 

 

سالنامه رسمی

اهدای سالنامه رسمی با نزدیک شدن به پایان سال، امری متداول در بسیاری از اداره‌جات به شمار می‌رود. ناگفته نماند که سالنامه رسمی یک هدیه بسیار خوب برای کارمندان و مدیران یک ارگان یا سازمان محسوب می‌شود زیرا به آ‌ن‌ها در برنامه‌ ریزی هرچه بهتر و بیشتر برای سال جدید در زمینه زندگی شخصی و کاری کمک خواهد کرد. در سالنامه آپادانا انواع سالنامه اروپائی، وزیری، رقعی و ... از جمله سالنامه رسمی و اداری هستند که از طراحی و جنس ویژه‌ای برخوردارند و گزینه مناسبی برای هدیه خواهند بود. برای اطلاع از انواع سالنامه، شرایط خرید و همچنین ثبت سفارشات خود با ما در ارتباط باشید.

سالنامه, هدایای تبلیغاتی, سالنامه رسمی

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین