سالنامه آپادانا
کاغذ سررسید سالنامه آپادانا

کاغذ سررسید

انواع کاغذ سررسید با توجه به نوع سالنامه‌ای که جهت هدیه دادن برای اطرافیان، پرسنل و کارمندان خود انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود. همچنین کاغذ سررسید رنگ های مختلفی دارد که بسته به سلیقه مشتریان و طراحی سالنامه معین می‌گردد. برای اطلاع از انواع سالنامه‌های عمومی و اختصاصی، قیمت سررسید و کیفیت کاغذهای استفاده شده در تولید این محصول با سالنامه آپادانا تماس بگیرید.

 

 

انواع کاغذ سررسید

انواع کاغذ سررسید که در تولید مدل های مختلف سالنامه از آن‌ها استفاده می‌شود، وزن های مختلفی دارند. به عنوان مثال در بیشتر سالنامه های عمومی از کاغذ سفید رنگ با گرماژ ۷۰ گرمی استفاده می‌کنند. در تعیین قیمت انواع کاغذ سررسید، وزن کاغذ را در نظر می‌گیرند و این بدان معنی است که هر چه گرماژ کاغذ مورد استفاده بیشتر باشد، قیمت محصول هم بالاتر می‌رود، به همین جهت در تولید انواع سالنامه‌ها معمولاً کاغذ سررسید با گرماژ ۷۰ گرم بکار برده می‌شود. لازم به ذکر است که برای ثبت سفارشات خود در سالنامه آپادانا می‌توانید گرماژ کاغذ را هم تعیین کنید.

رنگ کاغذ سررسید

کاغذ تحریر سفید و کاغذ تحریر کرم رنگ از جمله متداول‌ترین و پرطرفدارترین رنگ کاغذ سررسید هستند که در تولید انواع سالنامه عمومی و اختصاصی با در نظر گرفتن سلیقه و انتخاب مشتریان عزیز استفاده می‌شوند. در بین انواع رنگ کاغذ سررسید، رنگ کرم با گرماژ ۷۰ و ۸۰ گرمی موجود است و به همین علت نیز از قیمت و کیفیت بسیار بالاتری نسبت به رنگ سفید برخوردار می‌باشد. دلیل دیگر انتخاب کاغذ کرم رنگ توسط برخی از مشتریان، انعکاس کمتر نور و در نتیجه ایجاد احساس راحتی در هنگام نوشتن و خواندن می‌باشد. سالنامه آپادانا متعهد شده است که بهترین رنگ و کیفیت کاغذ را در تولید سالنامه‌های خود بکار ببرد.

قیمت سررسید

علاوه بر مدل سالنامه، وزن و رنگ کاغذ سررسید، از جمله عواملی هستند که در تعیین قیمت سررسید تاثیر بسزایی دارند. سالنامه آپادانا با بهره‌مندی از کادری مجرب در بخش طراحی و تولید محصولات، سعی در ارائه منصفانه‌ترین قیمت سررسید را دارد، تا تمامی ارگان‌ها،‌ سازمان‌ها، اداره‌های دولتی و خصوصی و سایر مشاغل آزاد،‌ بتوانند با هر بودجه‌ای برای کارمندان، مراجعین و پرسنل خود مناسب‌ترین سررسید را تهیه و در آستانه سال نو به آن‌ها هدیه دهند. برای اطلاع از قیمت انواع سالنامه‌ و بخش لیست قیمت در سایت را مطالعه کرده و برای ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین