سالنامه آپادانا
فروش عمده سررسید سالنامه آپادانا

فروش عمده سررسید

استفاده از انواع سررسید اختصاصی و عمومی در هر سال طرفداران خود را به ویژه در میان افراد شاغل دارد زیرا باعث می‌شود تا با ثبت وقایع مهم، برنامه‌ها و قرارهای کاری خود را فراموش نکنند. هدیه دادن سالنامه نیز سالهاست که میان افراد جامعه مرسوم شده است به همین علت سالنامه آپادانا این تقاضا را با تولید سررسید 1400 و فروش عمده سررسید تامین می‌کند.

 

 

سررسید 1400

سال 1399 هر چه به پایان خود نزدیک‌تر می‌شود، تولید انواع سررسید اختصاصی و عمومی در تولیدی‌ها بر اساس سفارش مشتریان قوت می‌گیرد. سررسید ۱۴۰۰ هم مانند سایر سررسیدها فرایند چاپ سالنامه را طی کرده و با طرح‌ها و جلدهای متنوع بنا به درخواست مشتریان به صورت عمده تولید می‌شود. با توجه به توصیه تیم تخصصی سالنامه آپادانا اگر قصد هدیه دادن سالنامه را دارید و یا به سررسید ۱۴۰۰ به صورت یک سالنامه اختصاصی با طراحی مورد نظر خود احتیاج دارید، بهتر است سفارش خود را جهت چاپ سالنامه و تولید عمده سررسید به هفته‌های پایانی سال موکول نکرده و برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش سالنامه عمده با ما تماس بگیرید.

 

 

تولید عمده سررسید

تقاضای و استفاده‌ی زیاد افراد جامعه از انواع سررسید اختصاصی و عمومی باعث شده تا بیشتر مجموعه‌ها مانند سالنامه آپادانا قبل از پایان سال جاری به فکر تولید عمده سررسید باشند تا بتوانند با فروش سالنامه عمده، این نیاز را برطرف کنند. رسم هدیه دادن سالنامه در اداره‌جات بسیار متداول‌تر بوده و چاپ سالنامه به تعداد زیاد برای اداره‌ها نیز مستلزم ثبت سفارش متقاضیان است، به همین دلیل اگر افراد و سازمان‌ها سفارش خود را به موقع ثبت کنند، تمامی فرایند چاپ سالنامه به دقت و سرعت انجام شده و با تولید عمده سررسید، این محصول بدون تاخیر به دست سفارش دهندگان می‌رسد.

 

 

قیمت سررسید 1400

سررسید 1400 در انواع و مدل‌های مختلفی با توجه به سلیقه و میزان بودجه شما طراحی و تولید خواهد شد. از انواع سررسید می‌توان به سالنامه اروپایی نفیس، اروپایی سیاه قلم، گالینگور طرح پوست، اروپایی دستیار، رحلی، رقعی، وزیری و ... نام برد. قیمت سررسید 1400 بستگی به مدل انتخابی شما دارد زیرا متریال استفاده شده در تولید این محصولات با یکدیگر متفاوت است. برای آگاه شدن از قیمت سررسید ۱۴۰۰ می‌توانید به لیست قیمت در سایت سالنامه آپادانا مرجعه کرده و یا با ما تماس حاصل کنید تا از شرایط فروش سالنامه عمده شما را آگاه سازیم.

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین