سالنامه آپادانا
تقویم رومیزی سالنامه آپادانا

تقویم رومیزی

با توجه به اسم این محصول یعنی تقویم رومیزی کاملاً واضح است که می‌توان آن را در مکان‌های مورد نظر روی میز قرار داد و از آن استفاده کرد. یکی از مهمترین فاکتورها برای تهیه این هدیه تبلیغاتی همیشه قابل رویت، محکم بودن آن است تا در هنگام استفاده جلوه زیبایی داشته باشد. سالنامه آپادانا تولید تقویم رومیزی را برای فروش عمده تقویم رومیزی ۱۴۰۰ آغاز کرده است.

 


کاربرد تقویم رومیزی

این مدل تقویم یک هدیه تبلیغاتی به شمار می‌رود که افراد، ارگان‌ها و سازمان‌ها برای معرفی زمینه کاری و خدماتشان در آستانه سال جدید به پرسنل و سایر افراد جامعه اهدا می‌کنند به همین جهت خرید تقویم رومیزی و تقویم سال نو از گذشته از مجموعه‌هایی مانند سالنامه آپادانا در جامعه بسیار متداول بوده است. از مهمترین کاربرد تقویم رومیزی، جلوگیری از فراموشی تاریخ‌ها و وقایع مهم است که از قبل برای آن‌ها برنامه ریزی شده است. دیگر کاربرد تقویم رومیزی به جهت قرارگرفتن این نوع تقویم جلوی چشم‌ها، این است که به صورت مداوم برند شما را به مخاطبین یادآوری می‌کند و بدین ترتیب وظیفه تبلیغاتی خود را به درستی انجام می‌دهد.

 


هدیه تبلیغاتی همیشه قابل رویت

بسیاری از مشاغل به دنبال راهی هستند تا در همه‌ی زمان‌ها برند خود را به افراد معرفی و یا یادآوری کنند. این امر باعث شده است تا خرید تقویم سال نو قوت بگیرد. فروش عمده تقویم رومیزی سال ۱۴۰۰ توسط سالنامه آپادانا به افراد این امکان را می‌دهد تا یک هدیه تبلیغاتی همیشه قابل رویت را برای مخاطبان مجموعه خود خریداری کنند. تولید تقویم رومیزی، این هدیه تبلیغاتی همیشه قابل رویت در مجموعه ما به صورت اختصاصی و متناسب با برند و نوع فعالیت کاری شما طراحی می‌شود و شما می‌توانید کلیه سفارشات خود را برای خرید تقویم سال نو به ثبت برسانید.

 


قیمت تقویم رومیزی

قیمت تقویم رومیزی نیز مانند سایر محصولات سالنامه آپادانا با توجه به چندین فاکتور مثل نوع متریال استفاده شده، طراحی و ... تعیین می‌شود. لازم به ذکر است که تهیه تقویم سال نو به صورت عمده از مجموعه ما برای افراد و ارگان‌ها بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت تقویم رومیزی و شرایط فروش عمده تقویم رومیزی ۱۴۰۰ به سایت مجموعه مراجعه کرده و لیست قیمت را مشاهده کنید و سپس برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

تقویم, تقویم شمسی, هدایای تبلیغاتی

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین