سالنامه آپادانا

ساختار داخلی سالنامه

انواع سالنامه را می‌توان در شهر کتاب یا فروشگاه‌هایی که تقویم به فروش می‌رسانند پیدا کرد، هر نوعی از سررسید را که بخواهید در هر سایزی. اگر به بررسی ساختار داخلی آن بپردازیم به نتایج زیر می‌رسیم:

معمولاً از لحاظ محتوایی سررسید دارای 3 بخش است:

مقدمه: میتواند شامل تصاویری از نوروز و یا ... باشد و همچنین صفحه ای به نام دارنده سالنامه می‌باشد.
صفحات داخلی سررسید: که در واقع همان صفحات یادداشت روزانه تاریخ دار می‌باشد. البته خود صفحات داخلی معمولاً به 4 مدل مختلف تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه توضیحاتی در این مورد خواهیم داد.
بخش پایانی: این بخش معمولاً شامل صفحاتی است که در آن می‌توان اطلاعات مهندسی و یا برگه‌هایی برای یادداشت تلفن و یا برای مشاهده تلفن‌های ضروری مانند آتش نشانی، اورژانس و غیره را یافت.

انواع صفحات داخلی سررسید بر اساس تاریخ بندی:
سررسید روزانه (جمعه جدا): در واقع هر صفحه در این نوع از سالنامه نماینده یک روز از سال می‌باشد و در هر صفحه تاریخ یک روز ثبت شده است.
سررسید روزشمار (پنج شنبه و جمعه با هم): در واقع این مدل مانند مدل قبلی می‌باشد فقط روز های پنجشنبه و جمعه به جای اینکه در 2 صفحه متفاوت چاپ شوند، در یک صفحه چاپ شده اند. این نوع از سالنامه مناسب اکثر مشاغل می‌باشد زیرا اکثراً در روز جمعه تعطیل می‌باشند و نیازی به یادداشت برداری در روز جمعه ندارند.
سررسید دوروز شمار: در هر صفحه این نوع سالنامه 2 روز هفته ثبت شده است و برای مشاغلی که یادداشت برداری کمی در روز دارند مناسب است.
سررسید هفتگی: در هر دو صفحه این سالنامه هفت روز هفته گنجانده شده و برای یادداشت برداری‌های کوتاه مناسب است. معمولاً چاپ اختصاصی سررسید به 3 روش زیر می‌تواند انجام شود:

چاپ اختصاصی فقط روی جلد: در این روش معمولاً از چاپ سیلک، طلاکوب یا داغکوب استفاده می‌شود و لوگو و شماره تلفن‌های متقاضی بر روی سررسیدهای از قبل تولید شده چاپ می‌گردد.
چاپ اختصاصی روی جلد و اضافه کردن صفحات تبلیغاتی: در این روش علاوه بر چاپ روی جلد، بنا به درخواست مشتری می‌توان تعدادی صفحات تبلیغاتی از محصولات یا خدمات وی تهیه کرد و به داخل سررسیدهای از قبل تولید شده اضافه نمود و سپس آن را صحافی شده به وی تحویل داد. همچنین بنا به درخواست مشتری می‌توان لوگوی سازمان یا شرکت متقاضی را در تک تک صفحات سالنامه چاپ کرد.
چاپ اختصاصی کامل سررسید: در این روش از جلد تا صفحات داخلی و صفحات تبلیغاتی سالنامه همگی بنا به درخواست مشتری به صورت کاملاً اختصاصی چاپ و تولید می‌شود. البته این روش فقط برای تیراژهای بسیار بالا مناسب می‌باشد و قیمت تمام شده آن نسبت به دو روش قبلی بالاتر است.

سالنامه, سررسید, آپادانا, چاپ, جلد

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین