سالنامه آپادانا
سررسید 1400  سالنامه آپادانا

سررسید 1400

سررسید یک دفتر یا کتاب چاپی درباره اطلاعات تقویمی و رویدادهای مهم در هر یک از روزهای سال است. از سررسید می‌توان برای یادداشت برنامه‌های روزانه استفاده کرد. گروه سالنامه آپادانا مانند هر سال اقدام به طراحی و چاپ سررسید ۱۴۰۰ کرده است. برای تهیه سالنامه ۱۴۰۰ و خرید عمده سررسید با اطلاع از قیمت سررسید ۱۴۰۰ به بخش لیست قیمت مراجعه کرده و یا با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

 

قیمت سررسید ۱۴۰۰

برای تهیه و تولید سالنامه ۱۴۰۰، سالنامه آپادانا از سال ۱۳۹۹ سفارش گیری را آغاز می‌کند تا سررسید در اواخر سال ۹۹ و به موقع به دست استفاده کنندگان برسد. سررسید انواع مختلفی مانند اروپایی، وزیری،‌ سلطانی و... دارد که سررسید ۱۴۰۰ نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت سررسید ۱۴۰۰ با توجه به نوع سررسید و متریال استفاده شده در تولید آن متفاوت خواهد بود. قیمت سررسید ۱۴۰۰ با سبک اروپایی و سالنامه ۱۴۰۰ حافظ وزیری با جنس ترمو نفیس، گران قیمت‌ترین محصول‌ها در بخش سالنامه‌ به حساب می‌آید. زیرا همانطور که از عنوانش پیداست از مواد اولیه با کیفیت بسیار خوب در تولید آن استفاده شده است.

 

 

سالنامه

همانگونه که از اسم سالنامه پیداست، این محصول یک کتاب چاپی برای ثبت وقایع با اهمیت در طول سال است که انواع گوناگونی داشته و برای استفاده شخصی و گروهی، همچنین هدیه دادن به افراد و پرسنل‌های یک سازمان بکار می‌رود تا بتوانند اتفاقات و امور مهم را در آن ثبت کنند تا با برنامه ریزی درست به همه کارها رسیدگی شود. انواع مختلف سالنامه عبارت است از: اروپایی، وزیری، سلطانی، پالتویی، رحلی، ارگانایزر، خشتی، رقعی، جیبی و ... . برای خرید عمده سررسید و اطلاع از قیمت سررسید ۱۴۰۰ با کارشناسان مجموعه سالنامه آپادانا تماس حاصل فرمایید تا مطابق سلیقه و بودجه بهترین کیفیت را دریافت کنید.

 

 

سررسید ۱۴۰۰

با نزدیک شدن به پایان سال ۱۳۹۹، درخواست‌ها برای خرید عمده سررسید بیشتر به خصوص سررسید ۱۴۰۰ می‌شود، پس شما برای دریافت به موقع سالنامه ۱۴۰۰ می‌توانید هر چه زودتر سفارشات خود را در سالنامه آپادانا به ثبت برسانید. با توجه به بودجه خود لیست قیمت سررسید ۱۴۰۰ را در سایت مشاهده کرده و برای اطلاعات بیشتر کارشناسان مجموعه شما را راهنمایی می‌کنند. این سررسید هدیه مناسبی برای افرادی که نظم و برنامه ریزی در زندگی و کارشان حرف اول را می‌زند، محسوب می‌شود.

سالنامه, سررسید, سالنامه 1400, سررسید 1400

سالنامه آپادانا

سالنامه آپادانا با گرد هم‌آوری گروه‌های تخصصی در زمینه چاپ و صحافی و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین ماشین‌آلات توانسته است محصولاتی مانند سالنامه و هدایای تبلیغاتی را با کیفیت مطلوب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نشانی سالنامه آپادانا

ایران، تهران، خیابان خاوران، بعد از فرهنگسرای خاوران، نرسیده به اتوبان امام علی، داخل کانون مالک اشتر، سالنامه آپادانا

آدرس ایمیل سالنامه آپادانا

apadanahormozi{@}gmail.com

     

سالنامه آپادانا

تمام حقوق مادی و معنوی سایت نزد مدیریت سالنامه آپادانا محفوظ است.
طراحی وب

مشاوره آنلاین
مشاوره آنلاین